Portali Styria Digital grupacije najjači u Hrvatskoj

Autor: Poslovni dnevnik , 19. prosinac 2014. u 12:10

Novi rezultati gemiusAudience istraživanja pokazuju snagu Styria Digital grupacije te nadmoć na internetskom tržištu.

Novi rezultati gemiusAudience istraživanja još jednom pokazuju snagu Styria Digital grupacije te apsolutnu nadmoć na hrvatskom internetskom tržištu.

Čak 1.729.752 stvarna korisnika koja su u studenom posjetila naše portale, dokaz su uspjeha, kao i podrške vas, naših vjernih čitatelja, na čemu vam iskreno zahvaljujemo. Osluškujući vaše želje i potrebe, nastavljamo i dalje s prilagodbom naših portala kako bi vam sadržaj bio još zanimljiviji, a korisničko iskustvo ugodnije i jednostavnije.

Uspjeh portala Styria Digital grupe

Styria svojim web stranicama doseže do 72% korisnika interneta u Hrvatskoj te drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija. Styria Digital grupacija već sada ima 300.000 stvarnih korisnika više od prvog konkurenta, gotovo dvostruko više prikaza te kvalitetu posjeta prikazanu kroz vrijeme zadržavanja na stranici koje je za čak dvije minute duže, ali ne stajemo na tome. Portali 24sata.hr na prvom mjestu, njuškalo.hr na trećem,  vecernji.hr na šestom i poslovni.hr na trinaestom mjestu su u vrhu čitanosti u Hrvatskoj, no daljnji rast planiran je u nadolazećoj godini kroz dodatna ulaganja u razvoj funkcionalnosti te nove sadržaje.

Jedan od Styrijinih portala koji je u studenom pokazao zavidan rast je goal.com kojem se broj stvarnih korisnika, odnosno pravih ljubitelja nogometa, povećao za fantastičnih 18%.

Ponosni smo na sve naše portale

Višegodišnja top pozicija portala 24sata.hr među portalima u Hrvatskoj, kao i ostali specijalizirani portali iz portfelja 24sata – zdravakrava.hr, budi.in, gastro.hr i klokanica.hr, koji su vodeći po čitanosti u svojim područjima, dodatni su pokazatelji snage svakog od naših pojedinačnih portala. Dok konkurencija svoje specijalizirane portale spaja pod jednu krovnu domenu, mi smo ponosni na svaki od naših portala, a fantastični rezultati koje svaki od njih ostvaruje, rezultat su truda cijelog tima ljudi koji brinu o njima kao zasebnim proizvodima.

Portal 24sata.hr u studenom je čitalo čak 1.141.232 korisnika! Savjete o zdravlju i vitalnosti je na zdravakrava.hr potražilo više od 170.000 ljudi, dok je najukusnije recepte i zanimljive kulinarske priče na novom, redizajniranom gastro.hr pronašlo više od 127.000 korisnika. Čak 116.000 ljubitelja fashion&beauty savjeta i novosti je u studenom čitalo budi.in, a klokanica je privukla 111.000 roditelja i onih koji to tek planiraju postati.

Među navedenim uspjesima, moramo izdvojiti i Facebook fan stranicu 24sata, najveću stranicu u Hrvatskoj uz LoveCroatia. Naime, s trenutnih 964.000 fanova, imat ćemo dobar razlog za slavlje jer će uskoro naša stranica zabilježiti svojeg milijuntog fana!

Pripremamo još iznenađenja

Tim 24sata priprema mnoga iznenađenja koja će već u prvim mjesecima 2015. godine oduševiti čitatelje i partnere. Neka od njih su zasigurno i portal za zabavu te portal za nešto ozbiljniju publiku, a najzanimljivija novost je i redizajn portala 24sata.hr koji osim vizualnih promjena uključuje i neke nikad do sada u Hrvatskoj viđene funkcionalnosti, a detalje ćemo vam otkriti u siječnju.

Istraživanje gemiusAudience

Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 130 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close