Porastao indeks povjerenja potrošača

Autor: Poslovni.hr , 09. rujan 2015. u 11:44
Foto: Thinkstock

Pozitivan pomak dogodio se kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji.

U lipnju 2015 GfK indeks povjerenja potrošača porastao je drugi puta zaredom sa  44 na 47 bodova, učvršćujući tako trend rasta prema pragu od 50 bodova koji označava prelazak u područje ekonomskog uzleta.

Pozitivan pomak dogodio se kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji.

 Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) RH.

Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu a vrijednosti ispod 50 silaznu fazu ekonomskog ciklusa.

Istraživanje je provedeno metodom osobnog intervjuiranja u kućanstvima u lipnju 2014. na reprezentativnom uzorku (N=1000) populacije starije od 15 godina

Komentirajte prvi

New Report

Close