Najveći globalni rezervacijski sustav Booking.com za Hrvatsku je od početka ove godine do kraja lipnja zabilježio gotovo 50 postotni porast rezervacija u odnosu na isto vrijeme prošle godine, što je još jedna potvrda porasta popularnosti Hrvatske kao turističke destinacije među putnicima diljem svijeta, ističe regionalni menadžer Booking.coma Goran Pleše.
Podaci se, kako kaže, odnose na razdoblje od 1. siječnja do 20. lipnja ove godine, u kojem je istodobno i za većinu mediteranskih europskih zemalja zabilježen porast rezervacija, koje primjerice za Grčku na globalnoj razini iznose također visokih 41 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
"Grčka je konstantno popularno turističko odredište koje nudi niz jedinstvenih, visoko rangiranih smještajnih objekata i turističkih iskustava za posjetitelje iz cijelog svijeta i ne očekujemo da će trenutna ekonomska situacija u toj zemlji poremetiti planove putnika", ocjenjuje Pleše dodajući da nemaju praksu objave informacija o količini rezervacija ni za jednu zemlju.
Iako se, kako kaže, ne bave predviđanjima, ipak može reći kako ne očekuju da će situacija u Grčkoj, pa ni ona u Tunisu, na globalnoj razini poremetiti njihovo poslovanje u većem obujmu.
"U Grčkoj imamo više od 17 tisuća partnera i stalni rast na tom tržištu u koju svake godine putnici iz cijelog svijeta hrle 'upijati' sunce, kulturu i gostoprimstvo, a prošle godine su putnici čak 241 različite nacionalnosti rezervirali smještaj preko Booking.com za tu zemlju", kaže Pleše.
Među njima je bilo i rezervacija iz Hrvatske, od kuda su se za Grčku ove godine i povećale na Booking.comu, za 35 posto u odnosu na lanjskih prvih pola godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pa ljudi dragi zar ne vidite o čemu se govori, govori se o pojedinom portalu, a ne općenito o statistici Hrvatske. Apartmani i smještaj u Hrvatskoj i povećan broj rezervacijia na određenom portalu može se dogoditi zbog većeg broja čimbenika neki od tih mogu biti: 1. naglo povećavanje ponude i veći broj kapaciteta u ponudi na portalu zbog dobrog marketinga prema iznajmljivačima, 2. Nagli porast pozicija na tražilicama i odmah imaju veći broj posjetitelja, te bolju prodaju itd… Primjerice dotični portal radi sa turističkom agencijom koja oglašava moje apartmane, i kod njih je moji privatni smještaj i privatni apartmani skuplji nego također na drugim portalu privatni Apartmani Hrvatska , znači s obje moja agencija radi. Uopće mi nije jasno kakva je tu matematika, ali ja se neću odlučiti za direktnu suradnju jer mi je i ovako jako dobro.
Trebali bi Tsipras i Varufakis dobiti ulicu negdje u Dalmaciji.
Za Hrvatsku bi bilo idealno da Tsipras bude novi Castro i vlada jos 50 godina. Nije nemoguce.
Je ali na tv pisu o nekakvom plusu i do 16 posto u prethodnih 6mj.. ali gdje ne znam?
A čuj buduci da glavnina turista dolazi u špici, sve ovo okolo su mrvice, pa kad kažu porast od 50% onda treba i brojkom napisati, jer je sa 1.000 na 1.500 nocenja porast od vauuu 50%,,
A sa 10.000.000 noćenja na 10.100.000 porast od samo siromašnih 1% :(, pihhh
to su lažirani (predizborni) podaci. tko je bio na jadranu lani i sada u ovo doba lako će vidjeti da je manje turista, a smještaja ima gdje god hoćeš
Uključite se u raspravu