Polako, ali sigurno ovaj specifičan posao cvate i u Hrvatskoj

Autor: Marta Duić , 04. studeni 2020. u 14:00
Foto: pixabay

Zagrebački salon za hortikulturno uređenje uveo novost, kolekciju suhog cvijeća, pogodnu i za poslovne interijere.

Povodom prvog rođendana prodajno-izložbeni prostor Hortiart Home u zagrebačkoj Zvonimirovoj u ponudu je uveo novitet – Hortiart Home Deco kolekciju suhog cvijeća. U pitanju je jedinstveni salon različitih vrsta dekorativnih biljaka namijenjen onima koji žele kupiti biljku, dobiti savjet kako ju održavati, dogovoriti uređenje vrta ili sudjelovati na radionici posvećenoj biljkama.

Korištenje suhog cvijeća novi je trend u uređenju i ukrašavanju doma, prigodno je i za razne svečanosti, a osim što je ekonomičnije od zelenog cvijeća, njegova je prednost i što je biorazgradivo i kao takvo ekološki prihvatljivo. Vlasnik i ‘doktor’ za cvijeće Tonko Katović, koji se hortikulturom bavi već deset godina objašnjava kako je suho cvijeće biljka iz koje je prirodnim putem uklonjena vlaga i može trajati i nekoliko godina uz minimalno održavanje.

Odskaču od ‘serijskih’

“Uređenjem vrtova počeo sam se baviti još kao student agronomije te 2012. godine otvaram obrt Hortiart. Budući da je posao s hortikulturom uglavnom sezonski, danas zapošljavamo troje ljudi te, ovisno o veličini projekta, angažiramo dodatne suradnike s kojima surađujemo posljednjih pet godina. Specijalizirani smo za velik opseg usluga uređenja zelenih površina, no na tržištu smo prepoznati kao stručnjaci za francuske, engleske i japanske vrtove”, kaže Katović.

Zadnja investicija u ovaj zeleni biznis bila je točno prije godinu dana kada su otvorili izložbeno-prodajni salon Hortiart Home. Iz njihove ponude najviše se traže ukrasne tegle koje kvalitetom i dizajnom sigurno odskaču od onih ‘serijskih’ koje se mogu pronaći u shopping centrima i drugim trgovinama. Osim ukrasnih tegli i živog bilja ili suhog cvijeća nude i staklene i keramičke ukrasne vaze te željezne stalke za uređenje interijera, a specijalizirani su i za uređenje poslovnih prostora biljkama.

Inovativni tip poklona

“Iako je Hrvatska još relativno nerazvijeno tržište glede hortikulture, postoji kapacitet za rast kvalitetnih tvrtki iz ovog sektora. Svakako je vidljiv trend uređenja interijera biljkama te smo se zbog brojnih upita odlučili otvoriti Hortiart Home – izložbeno-prodajni salon sa sobnim biljkama, ukrasnim teglama, vertikalnim vrtovima te savjetima i radionicama za uspješno uzgajanje ukrasnog bilja. Na našu veliku radost, postoji velik interes za radionicama za uspješno uzgajanje bilja koje uključuju sve od osnova uzgoja sobnog bilja, osnova razmnožavanja biljaka, izradu terarija i izradu vertikalnog vrta. Za prošle božićne blagdane imali smo par održanih radionica koje su tvrtke darovale svojim partnerima. Vjerujem da je upravo ovaj tip poklona nešto inovativno i novo jer, osim biljke koje na kraju ponesete kući, ostaje iskustvo druženja i neka nova znanja”, ističe Katović.

Iako je u vrijeme lockdowna njihov salon bio zatvoren, nisu zabilježili pad prometa jer su tada ljudi više boravili u domovima te su više bile tražene i njihove usluge uređenja vrtova.

“Zbog toga smo cijelu ovu izazovnu situaciju lakše prebrodili te nam je promet čak i bio veći nego u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Imamo upite iz cijele Hrvatske te nam je sljedeći plan otvaranje web shopa”, poručuje za kraj Katović.

Komentirajte prvi

New Report

Close