Hrvatsko gospodarstvo izuzetno je ranjivo iako je prepuno potencijala, a višedesetljetna oslonjenost domaće ekonomije na osobnu potrošnju i turizam traži nove načine za prepoznavanje prilika na domaćem i inozemnom tržištu.
Ovo je bila misao vodilja grupe od 30-ak stručnjaka i poduzetnika koja je pokrenula projekt Osjeti Hrvatsku čiji je cilj, kako navode, odgoj mladih da razumiju i kupuju domaće, te promocija kvalitete proizvoda i inovacija na hrvatskom tržištu.
Pokrenuli su i istoimenu digitalnu platformu www.oh.hr koju pokreće, stvara i kreira grupa iznimnih stručnjaka i profesionalaca, iskusnih u nekoliko područja ekonomskih aktivnosti – tržišne komunikacije, turizam, gospodarstvo, novinarstvo, presales i sales, marketing i digitalni marketing, poduzetništvo – kako bi na jednom mjestu pomogli hrvatskim gospodarstvenicima, proizvođačima i pružateljima usluga.
“Radit ćemo puno toga što bi trebalo dodatno tržišno osnažiti i gospodarski razviti domaće potencijale. Želja nam je učinkovito raditi na organskom rastu i razvoju kroz brojne primjere o uspjehu iz svih krajeva Hrvatske od malih OPG-ova do velikih prehrambenih divova i od malog, ‘običnog čovjeka’ do svjetskih zvijezda hrvatskih korijena jer samo tako dolazimo do najboljeg što Hrvatska može ponuditi onima koji su jedini mjerodavni ocijeniti – a to su upravo sadašnji i budući kupci i potrošači”, rekla je Sanela Dropulić, suosnivačica projekta Osjeti Hrvatsku.
Projekt Osjeti Hrvatsku izrastao je iz gospodarskih aktivnosti koje su se gradile dulje od sedam godina kroz nevladinu udrugu Centar poduzetnica www.poduzetnica.hr, nekadašnji Ženski poduzetnički centar s više od 2300 članica i 128 članova od 2015. do 2021. godine.
‘Nova dimenzija’
“Radujem se da sam prva korisnica usluga tima stručnjaka i projekta Osjeti Hrvatsku i radujem se suradnji koja nam dolazi u ovoj novoj godini i vjerujem mnogima pred nama. U svom dijapazonu poduzetničkog djelovanja imam cijeli niz izvorno hrvatskih-turističkih, zdravstvenih, medicinskih proizvoda i usluga, koji su odavno su prešli granicu Vukovarsko-srijemske županije i mog grada Vukovara u kojemu djelujem. Sigurna sam da ću uz projekt Osjeti Hrvatsku i iznimne stručnjake projekta osigurati tržišnu poziciju, klijente, prodaju, promociju, ali i prepoznatljivost unutar granica Lijepe naše, ali i izvan nje zbog čega sam im i poklonila svoje povjerenje”, rekla je liječnica Mirjana Semenić Rutko, poduzetnica iz Vukovara.
“Niz godina gledam kako se ‘devastira’ sve što ima veze s Hrvatskom, a izdiže, hvali i cijeni sve što dolazi iz inozemstva. A svi dobro znamo što je istina, u kojoj se domaća proizvodnja, usluge i aktivnosti ne smiju zanemariti i obezvređivati. Hrvatska itekako ima što ponuditi. Drago mi je da sam među prvima prepoznao ovaj projekt i da ću u njemu sudjelovati kao inovator, te poduzetnik koji cijeni hrvatske proizvode i usluge, ali i sam pruža iste”, rekao je Davor Kovačić, poduzetnik i inovator izvornog hrvatskog Premium drvenog proizvoda i branda Lala ležaljke za plažu i bazene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu