Za ciljanu nabavu svega onog što je potrebno jednom kućanstvu uključujući prehranu, kozmetiku, odjeću i obuću, namještaj i ostalo, potrebna je dobra organizacija i dosta vremena.
Upravo je iz ovog razloga pokrenut Katalog TV, interaktivni TV kanal koji će na jednom mjestu pružiti informacije o akcijskim ponudama poznatih trgovačkih kuća u Hrvatskoj. Aktualna trgovačka ponuda tako će, tvrde idejni začetnici ovog prijekta, u svakom trenutku biti dostupna na malim ekranima. TV kanal Katalog TV emitirat će se za početak na MAXtv platformi, na kanalu broj 13, čime će ovaj sadržaj biti dostupan u više od 300.000 kućanstava.
Osim objektivnih prednosti za kupce, Katalog TV odličan je i za trgovačke centre jer im je omogućena direktna promocija proizvoda. Gledatelji mogu u svakom trenutku besplatno pristupiti željenoj informaciji pregledom predmetnog kataloga i saznati detalje o traženom proizvodu, dodaje se. Trgovine dobivaju direktne informacije o učinkovitosti oglašavanja putem ovog medija i dinamici praćenja ponude koje nude gledateljima, a ako nema pregleda kataloga (potencijalnih potrošača), nema ni troškova za trgovce. Jedna od svakako najvećih prednosti jest ta da je ovakav način oglašavanja ekološki puno prihvatljiviji, dostupan uvijek i nije nametljiv potencijalnim kupcima.
„Zašto na televiziji? Zato što je to uvjerljivo najutjecajniji medij na tržištu i preko kojeg je najelegantnije informirati se o ponudama te je informacija uvijek svježa i dostupna. Istovremeno, s početkom emitiranja kanala Katalog TV kreće i web stranica na adresi www.katalog.tv na kojoj će također biti objavljivani svi akcijski letci kao i drugi sadržaji zanimljivi potrošačima. Zadnjih 12 mjeseci intenzivno radimo na razvoju i implementaciji proizvoda. S obzirom na to da se otvaraju velike mogućnosti putem komunikacije ovakve vrste s gledateljima, razvoj praktički nikad neće ni prestati. Već sada postoji terminski plan konstantne nadogradnje projekta u vidu širenja u regiju i mogućnosti kupnje proizvoda preko televizije. Što se tiče konkurencije, u Hrvatskoj ovakvih i sličnih rješenja nema, a koliko smo uspjeli istražiti, nigdje do sada nije implementiran ovakav projekt na TV-u. Moglo bi se reći da smo pioniri u ovakvoj vrsti komunikacije s gledateljima.“ – rekao nam je Kristijan Lemac, direktor Katalog TV-a.
"Katalog TV je pravi domaći proizvod, kreiran od strane hrvatskih IT, marketinških i PR stručnjaka te dokazuje da je hrvatsko znanje na visokom nivou i da imamo što ponuditi stranim tržištima. Ovisno o uspjehu na domaćem tržištu, planira se i daljnje širenje u regiji", dodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu