DM – drogerie markt je na prvom mjestu Ljestvice preferencije brandova koju je sastavio portal Popustolovac.hr. Podaci o preferencijama 25 brendova u Hrvatskoj odnose na razdoblje od siječnja do ožujka 2013.
Ljestvica se temelji na statističkim podacima 20.000 jedinstvenih web preglednika koji su tražili točno određeni trgovački lanac i/ili njegove proizvode preko Google tražilice ili na Popustolovcu preko liste trgovačkih lanaca.
Analizom statističkih podataka utvrđeno je pritom jesu li posjetitelji gledali i još koji drugi trgovački lanac. U desnom stupcu dolje priložene tablice prikazana su top tri alternativna izbora posjetitelja, ovisno o trgovačkom lancu.
Na primjeru DM-a tako je vidljivo da je 92,6 posto posjetitelja gledalo isključivo DM i njegove proizvode, a ostalih 7,4 posto navedene alternativne trgovačke lance (Bipa, Konzum i Lidl). Po podacima, DM-ovi posjetitelji su gledali druge trgovačke lance manje nego posjetitelji drugih trgovačkih lanaca.
Nakon DM-a na ljestvici slijede Bauhaus s 91 posto i Konzum s 90,6 posto. Alternativni izbori trgovačkih lanaci u njihovom slučaju su Baumax, Pevec i Lesnina, odnosno Lidl, Interspar i Plodine.
Među prvih deset na Ljestvici preferencije brandova nalaze redom još i Deichmann (89,8 posto), Lesnina (89,4 posto), Intersport (88,4 posto), Hervis (88,2 posto), Lidl (86,9 posto), Muller (85,7 posto) te Baumax (85,6 posto).
Ovo je prva takva ljestvica koju je izradio Popustolovac.hr, pa se može nazvati i pilotom, s portala najavljuju kako u idućoj planiraju prikazati i preferenciju brandova po kategorijama.
Popustolovac.hr je portal koji prezentira proizvode svih većih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Informacije o proizvodima izvlače iz objavljenih kataloga i unose ih u svoju bazu podataka te omogućuju korisnicima da ih pretražuju po kategorijama, brandovima proizvoda, trgovinama i naravno, preko tražilice. Svaki mjesec izrađuju i statistička izvješća za trgovačke lance na našem portalu gdje mogu vidjeti najpopularnije proizvode i kataloge, kako svoje tako i one konkurentskih trgovačkih lanaca.
U prilogu pogledajte cijelu ljestvicu koju je sastavio Popustolovac.hr!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Najviše preferiraju?
Uključite se u raspravu