Danas je teško biti poduzetnik, budžet je sve manji, prevrće se svaka kuna. Mali i srednji poduzetnici za oglašavanje stoga sve više koriste blagodati interneta, gdje se za manje novca stiže do kupaca. Dobrim poznavanjem Google AdWordsa moguće je višestruko povratiti ulaganja.
U Hrvatskom Telekomu sve rade za vas, i još se imate priliku dva mjeseca oglašavati za dvije kune!
Vođenje kampanje oglašavanja na Googleu nije jednostavno, a kako bi izbjegli gubitak vremena i propuštene prilike, potrebno je vladati određenim znanjem. To znanje za vas ima Hrvatski Telekom, koji će voditi proces vašeg oglašavanja od početka do kraja.
Promotivna ponuda vrijedi za ugovoreni period od 12 mjeseci i minimalni paket od 329 kuna. Prvih 60 dana usluga se naplaćuje 1kn/mj i može se otkazati bez dodatnih troškova u tom periodu.
Škola stranih jezika West End svake sezone mora doći do novih klijenata putem oglašavanja. Pritom su tražili rješenje koje si mogu priuštiti. Čuli su za Google oglašavanje putem Hrvatskog Telekoma. U svega mjesec oglašavanja na Googleu zabilježili su puno veći broj upita i prijava za programe. Poslušajte njihovu priču:
Suvlasnica poliklinike 'Dr. Misir' Jadranka Misir odlučila je prepustiti Hrvatskom telekomu i Googleu da za nju odrade kampanju. "Da biste mogli svoj proizvod ili uslugu predstaviti, morate se oglašavati", zaključuje Misir. Evo njezine priče:
Za oglašavanje na internetu više nije dovoljno imati samo web stranicu, pa ni službenu stranicu na Facebooku ili Twitteru.
Prijavite se do 31.10 i ne propustite 2 mjeseca oglašavanja za 2 kn!
Sada je pravo vrijeme za isprobati koliko je Google dobar za vaš posao, jer imate priliku oglašavati se 2 mjeseca za 2 kn. Standardna ponuda za oglašavanje na Googleu preko Hrvatskog Telekoma koštala bi vas 900 kn, jer mjesečna cijena paketa oglašavanja iznosi 329 kn, te jednokratna naknada 300 kn.
Google AdWords je jedan od najbržih, najefikasnijih i najpovoljnijih oglašivačkih programa koji vam pomaže da vas kupci pronađu dok na internetu traže vaše usluge ili proizvod. Stvar je vrlo jednostavna: Što više koristite Google AdWords, više će potencijalnih klijenata znati za vas.
Što će vaš kupac vidjeti na internetu ako se odlučite na oglašavanje na Googleu? Ime vaše radnje, adresu, kontakt i kratak opis vaše usluge, rečenicu koja vas ističe kao posebnog među ostalima.
Većina poduzetnika iz turističkog sektora već je prepoznala prednost takvog oglašavanja. Zašto? Riječ o alatu kojim se ne služe samo domaći kupci, nego i gosti koji su došli u Hrvatsku. Hotelijerima, iznajmljivačima i drugim pružateljima usluga ovakvo oglašavanje pomaže vrlo precizno odrediti ciljne skupine, pojedini grad, regiju ili državu u kojoj se žele oglašavati.
Ne znate se koristiti Google AdWordsom? U HT-u imaju stručnjake koji brinu o svemu – od izrade oglasa do vođenja kampanje. Oglase ciljano prikazuje ljudima upravo onda i kada ljudi traže Vaš proizvod ili uslugu. Promovirajte pogodnosti koje nudite svojim klijentima tijekom godine, oglasite svoj proizvod preko Hrvatskog Telekoma na Google tražilici ispunjavanjem upitnika: