Poduzetnici, prečesto štedite na krivim stvarima, saznajte zašto

Autor: Poslovni.hr , 25. rujan 2014. u 08:00
Andreja Švigir; Photo: Petar Glebov/PIXSELL.

Kako promjena dizajna proizvoda utječe na troškove te je li potrebno formirati besplatnu telefonsku liniju za kupce?

Kako promjena dizajna proizvoda utječe na troškove te je li potrebno formirati besplatnu telefonsku liniju za kupce, samo je dio pitanja na koje poduzetnici mogu dati odgovore ako znaju upravljati troškovima.

Upravljanjem troškovima poduzetnicima se omogućuje da troškovno efikasno odgovore na sve zahtjeve sve složenijeg tržišta na kojem posluju. "Međutim, nerazumijevanje upravljanja troškovima može zamagliti realan pogled što će rezultirati pogrešnim menadžerskim odlukama. No, poduzetnici u pravilu nisu svjesni potrebe kontrolinga troškova", pojašnjava Andreja Švigir, suvlasnica Altius savjetovanja i viša predavačica u području društevnih znanosti na Visokoj poslovnoj školi Libertas i Effectus koja će 20. listopada održati predavanje na temu "Upravljanja troškovima" u okviru Poslovnog uzleta jadranske Hrvatske koji će se održava u Rijeci.

"Ne radi se o rezanju troškova, već o upravljanju njima. Poduzetnici su još  uvijek, nažalost, fokusirani na linearno smanjenje troškova i štede na pogrešnim segmentima. Fokus bi trebao biti na troškovima kalkulacije, odnosno cijene koštanja proizvoda", ističe Švigir. Prema njezinim riječima, rezanje troškova najčešće je u fokusu poduzetnika kada ide loše. "No, to ne bi smjelo biti tako. Poduzetnici bi trebali upravljati troškovima uvijek, a posebice u dobrim vremenima. Naime, tada se stvaruju "rezerve" za budućnost. To im omogućava kontroling troškova", naglašava Švigir. Problemi poduzetnika su i sve složenija tržišta. "Da bismo odgovorili na zahtjeve tržišta, naše troškovne strukture nam moraju biti u potpunosti jasne", zaključuje Švigir.

Na predavanje Andreje Švigir možete se prijaviti ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close