Podravski gradić s tek oko 9.000 stanovnika, plasirao se u finale za nagradu Europske komisije

Autor: Ana Blašković , 08. srpanj 2016. u 14:15
Foto: Vjeran Zganec-Rogulja / PIXSELL

U njemu su prisutne velike kompanije poput ACG Lukapsa, jednog od najvećih svjetskih proizvođača kapsula za farmaceutsku industriju, proizvođača ambalaže Bomarka, kao i Ducati komponenti, Oprema Uređaja, Oprema Strojeva, ali i niza malih poduzetnika. Većina tamošnjih tvrtki orijentirana je prema izvozu od kojeg su prošle godine ostvarili 66,3 milijuna eura prihoda.

Ludbreg, podravski gradić s tek oko 9.000 stanovnika, plasirao se u finale za nagradu Europske komisije kojom Bruxelles odaje priznanje za promicanje poduzetništva u članicama Unije. Osim Ludbrega, iz Hrvatske za priznanje jedina još konkurira metropola, a europski pobjednik bit će proglašen u Bratislavi krajem godine.

U utrci za nagradu u kategoriji 'Poboljšanje poslovnog okruženja' u Ludbregu su osmislili trominutni promidžbeni video kojim svoju poznatu turističku famu centra svijeta (centrum mundi, op.a.) šire (i) na sliku meke za investitore koji se odluče ulagati u Hrvatskoj. Da to nije samo dobar marketing govore i činjenice: pitoreskno mjesto u blizini autoceste i željeznice opipljivo je 'business friendly'. U njemu su prisutne velike kompanije poput ACG Lukapsa, jednog od najvećih svjetskih proizvođača kapsula za farmaceutsku industriju, proizvođača ambalaže Bomarka, kao i Ducati komponenti, Oprema Uređaja, Oprema Strojeva, ali i niza malih poduzetnika. Većina tamošnjih tvrtki orijentirana je prema izvozu od kojeg su prošle godine ostvarili 66,3 milijuna eura prihoda.

Da veličina nije uvijek presudna kad je u pitanju poduzetništvo, svjedoči činjenica da taj gradić ima 13,6 milijuna eura prijavljenih EU projekata, kao i 10 milijuna eura odobrenih. Ove godine završene su dvije velike investicije: 35 milijuna eura uložio je Lukaps, a 7 milijuna eura Ducati u proširenje kapaciteta. Grad se nada još većem priljevu poduzetnika; u lipnju su započeli radovi na izgradnji poslovne zone Sjever u kojoj je 11.000 kvadratnih metara zemljišta već prodano, a još 112.000 kvadrata spremno čeka ulagače.

"Film je sukus svega što radimo u Ludbregu i kako pristupamo poduzetnicima. Govori o Ludbregu kao malom mjestu, što i jest, sa 9000 stanovnika i 330 nezaposlenih čime smo među mjestima s najmanjim brojem nezaposlenih u Hrvatskoj, ali koje stalno ima nove investicije što pokazuje da vrijedan rad može biti prepoznat od strane poduzetnika", rekao je Poslovnom dnevniku gradonačelnik Dubravko Bilić.

Europsku nagradu za promicanje poduzetništva dodjeljuje Europska komisija najuspješnijim promotorima poduzetništva i poduzetničkog duha diljem Unije u šest kategorija. Ludbreg se natječe u onoj za poboljšanje poslovnog okruženja, koja prepoznaje inovativne politike koje promiču 'start-upove' i rast tvrtki, pojednostavljuju propise te uvode načelo 'počnimo od malih' u korist malih i srednjih poduzetnika.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close