Po džemove, čajeve, ulja… OPG-ova na webshopu Pošte

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 21. svibanj 2018. u 22:00
Iz HP-a ovime potiču, kažu, ruralni razvoj

Platforma lansirana jesenas uvela i kategoriju Klikni na domaće, podupire hrvatske proizvođače.

Hrvatska pošta je radi poticanja ruralnog razvoja te pomoći obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u plasmanu njihovih proizvoda u ponudu svoje internetske trgovine Žuti klik uvrstila kategoriju izvornih hrvatskih proizvoda Klikni na domaće – proizvodi naših sela.

Zasad se ondje mogu pronaći med i džemovi, čajevi, zimnice i maslinova ulja, a širenjem suradnje na veći broj OPG-ova i ponuda će se obogaćivati, poručili su iz Hrvatske pošte u ponedjeljak. 

"Žuti klik kontinuirano obogaćuje asortiman i uvodi nove kategorije proizvoda. Suradnja s OPG-ovima odlično se uklapa u Razvojnu strategija Pošta2022. Okvir Strategije su digitalizacija i društveno odgovorno poslovanje, a oboje je vidljivo u ovoj suradnji. OPG-ima nudimo cjelokupno rješenje za online prodaju i distribuciju proizvoda, pomažemo im u plasmanu domaćih proizvoda te na taj način potičemo ruralni razvoj. Hrvatska pošta svjesna je svoje važne uloge u zajednici te svakodnevno kroz niz aktivnosti prihvaća tu odgovornost", komentirali su za Poslovni dnevnik.

Platforma Žuti klik, u radu od prošle jeseni, već ima, doznajemo, oko 20.000 korisnika. "Popularnost artikala ovisi o sezoni, pa su trenutačno najpopularniji oni iz kategorije 'Dom' i 'Vrt i alati'.

Ukupno, od rujna do danas, gledajući količine, najprodavaniji proizvodi su bili božićna drvca, društvene igre, tlakomjeri, perilice rublja, kupaonske i kuhinjske slavine, utezi za vježbanje, posuđe, motorne pile i metalni regali", ističu iz Pošte. 

Komentirajte prvi

New Report

Close