Nacionalni park Plitvička jezera ovaj mjesec organizira takozvani Obiteljski tjedan ili, kako je ove godine nazvan, Promotivni tjedan, u kojem zapravo pozivaju domaće posjetitelje koji tijekom vrhunca sezone, u srpnju, kolovozu i rujnu, izbjegavaju Plitvice zbog velikih gužvi, ali i jako visokih cijena. Naime, u srpnju i kolovozu jedna ulaznica košta čak 250 kuna, piše Večernji list.
No, u Promotivnom tjednu, koji traje od 5. do 14. listopada, cijene ulaznica su i do 75 posto niže. Tako cijena ulaznice za odraslog čovjeka sada iznosi 50 kuna, a inače tijekom listopada stoji 150 kuna. Za studente je 30 kuna (nakon 14. listopada 100 kuna), djeca između sedam i 18 godina u Promotivnom tjednu plaćaju 20 kuna (umjesto 80 kuna), a djeca mlađa od sedam godina mogu besplatno šetati oko jezera.
U cijeni je, osim osiguranja, i vožnja panoramskim vozilom te električnim brodom.
U Promotivnom tjednu znatno su niže i cijene u restoranima na Plitvicama, gdje se sada ručak može pojesti po cijeni od 70 do 120 kuna po meniju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu