Trgovački lanac Metro je lansirao novu digitalnu platformu za HoReCa sektor iz kojeg dolazi trećina njihovih kupaca – DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality). Projekt je, kažu, namijenjen ugostiteljima koji žele osuvremeniti svoje poslovanje, uštedjeti vrijeme i povećati prihode.
“Korisnicima platforme DISH na raspolaganju su besplatne digitalne usluge poput izrade web stranica kojom se do sada uz podršku stručnjaka iz Metroa poslužilo više od 1100 ugostitelja ili aplikacije za online rezervacije stolova koju trenutačno koristi 400 hrvatskih ugostitelja”, kažu u Metrou. Posebno ističu mogućnost korištenja generatora teksta koji može, uz pomoć umjetne inteligencije kreirati personaliziran opis web stranice na hrvatskom jeziku, uz mogućnost automatskog prijevoda na 13 jezika. DISH platforma je lani lansirana u Njemačkoj i Italiji, a sada je dostupna i u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu