Želimo biti polaznička točka za modu u Europi”, rekla je Sarah Guerrier, vršiteljica dužnosti generalne direktorice Zalanda za srednju i istočnu Europu, inače vodeće europske platforme za modu i lifestyle koja je stigla i u Hrvatsku.
Ova njemačka platforma krenula je 2008. iz Berlina, a danas je prisutna na 23 europska tržišta s 42 milijuna aktivnih kupaca. Sada su, osim u Hrvatsku, stigli i u Estoniju i Latviju, a Guerrier je za sljedeću godinu najavile širenje i u Mađarsku i Rumunjsku.
Riječ je o širokom modnom asortimanu – odjeći, obući, modnim dodacima i proizvodima za ljepotu, od međunarodnih do svjetski poznatih imena i lokalnih brendova.
U Hrvatskoj će kupci birati između 300.000 proizvoda i 1400 robnih marki koje mogu platiti karticom, unaprijed ili pouzećem. Zalando preko Hrvatske pošte nudi dostavu između 3-5 dana, uz besplatne povrate u roku od 30 dana nakon kupnje.
Pritom nude i mrežu s više od 1000 poštanskih ureda i 150 paketomata. Tijekom sljedećih tjedana Zalando će pokrenuti kampanje s lokalnim influencerima u Hrvatskoj kako bi stupio u kontakt s novim korisnicima.
“Hrvatski proizvođači moći će postati dijelom Zalandovog partnerskog programa te će putem platforme moći nuditi svoje proizvode kupcima u 23 europske zemlje”, rekla je Guerrier.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu