Dosad neaktivna tvrtka Uljanik brodogradnja 1856 osnovana s minimalnim kapitalom od 20 tisuća kuna polovicom svibnja 2018., na čijem je čelu Emil Bulić, posljednji predsjednik uprave Uljanika d.d., mogla bi vratiti život u pulskom škveru, nakon što se provede likvidacijski postupak kojeg predlaže Uljanikova stečajna upraviteljica Marija Ružić.
Stečajni plan koji bi držao vodu, utvrdila je, nije moguće složiti, ali razlučni vjerovnici mogli bi u Uljanik brodogradnju 1856 unijeti pokretnine na kojima imaju pravo odvojenog namirenja i steći vlasnički udjel.
Uljanik d.d. iskoristio bi mogućnost da se kao ovlaštenik odrekne koncesije u korist svoje tvrtke, a iz prijedloga plana koji je objavljen na oglasnoj ploči suda stečajna upraviteljica razradila je početni korak koji pretpostavlja gradnju, odnosno dovršetak gradnje 526, broda za prijevoz žive stoke.
Sličan plan izradio je i Damir Majstorović, bivši stečajni upravitelj, s time da je njegov prijedlog uključivao i gradnju 514, broda za prijevoz automobila, dok ga u novom prijedlogu za Uljanik nema.
Riječ je o brodu koji je mjesecima predmet prijepora između dva škvera, jer ga je ugovorio Uljanik i dio je njegove stečajne imovine, a u podugovoru ga je gradio 3. maj, čiji plan spašavanja uz odobrenje Vlade počiva na dovršetku i tog broda. Zasad je gradnja 526 jedina koja se navodi u planu za nastavak poslovanja u Uljaniku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu