Međunarodni turistički sajam Place2Go, otvoren danas u Areni Zagreb, prvi je veći event koji je prije dvije godine, tek dva dana pred otvaranje, bio zabranjen zbog epidemioloških mjera, te ujedno i prvi veći event tijekom kojeg će većina tih mjera biti ukinuta. Danas, prvog dana sajma koji je posvećen b2b druženju, svi smo ulazili s Covid potvrdama i s maskama, koje su pregledavali Covid redari. Već sutra svi koji odluče posjetiti sajam Place2Go slobodni su ući besplatno, ali i bez drugih ograničenja, što je izazvalo opće oduševljenje okupljenih na 9. izdanju sajma.
“Uzbuđenje je jako veliko, i zaista ne možemo vjerovati da smo uspjeli “zatvoriti” pandemiju nakon toliko puno nastojanja da održimo sajam nakon dvije godine pauze. Odaziv je solidan, to nije ta dinamika koju smo imali u 2019. godini i koju smo očekivali u 2020, no sljedeće godine ćemo preskočiti par godina i bit ćemo bolji nego ikada, te se nadamo da će nam to i okolnosti dozvoliti”, izjavila je organiozatorica sajma Damjana Domanovac.
Place2Go ove godine okuplja izlagače iz 12 zemalja i Hrvatske, tu su zemlje iz regije, ali i daleka tržišta kao što su Indija, inače glavni partner sajma, potom Indonezija, Maldivi. Svi oni ponudit će atraktivne programe putovanja i predstaviti sadržaje koje čekaju goste. Iz Hrvatske se predstavljaju obrti, OPG-ovi, tvrtke i turističke zajednice iz Slavonije, Zagorja, Istre, Like, Dalmacije, Kvarnera i drugi, a svi ove godine očekuju bolji turistički promet nego lani.
Otvarajući sajam ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac čestitala je organizatorima jer je to prvi turistički sajam u pandemiji koji se održava uživo, a naglasila je i kako su svi danas radosni zbog najave Stožera o ublažavanju epidemijskih mjera od ove subote.
“Nadamo se da će sada i turističkog prometa biti više i da će ugostitelji moći raditi bez ograničenja što je dobra vijest pred Uskrs”, rekla je ministrica, dodajući da je pred turizmom puno izazova, ali i mogućnosti, posebice u smjeru njegovog održivog i društveno odgovornog razvoja.
Time se bavi i strategija održivog razvoja turizma koja je u izradi, a Hvatska se po novom na stranim tržištima promovira sloganom “Croatia, naturaly yours”/”Hrvatska, prirodno tvoja”, istaknula je ministrica.
U sklopu prvog ili poslovnog dana sajma, u petak je održana i mini konferencija o ‘smart’ turizmu, koji po riječima konzultantice Ivane Kolar ne znači samo uvođenje novih tehnologija, digitalizacije, umjetne inteligencije, robotike i sličnog u turističke procese i poslovanje nego je to puno više.
“Pametni turizam je i cjelogodišnje turističko poslovanje koje je u Hrvatskoj još rijetko, to je i inovativnost i kreativnost, motiviranje i zaposlenika, i stanovnika i turista za destinacije i proizvode, ali i edukacija, održivo poslovanje, zaštita okoliša i još mnogo toga”, istaknula je Kolar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu