Pivovara sklonija ideji Oktober festa, a Grad bi više vrsta piva

Autor: Agencija VLM , 03. srpanj 2013. u 12:53
Photo: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Detalje novog koncepta i razloge, nismo pak uspjeli dobiti od Turističke zajednice, iako im je dopis sa pitanjem upućen prije gotovo tri tjedna.

Povorka izvođača u sklopu ovogodišnjih Dana piva neće krenuti ispred Karlovačke pivovare, koja je godinama bila generalni pokrovitelj manifestacije, već iz središta grada, sa Trga bana J. Jelačića. To je jedna od dvije novosti ovogodišnje manifestacije.

Naime, uz desnu obalu Korane bit će i dvije pozornice, centralna na kojoj će nastupiti estradne zvijezde, te nova na Trgu susreta. To će, izgleda, ubuduće biti pravilo, jer ova će manifestacija, po razmišljanju organizatora, Grada Karlovca, odnosno karlovačke Turističke zajednice, imati novi karakter.

 – Prije nekog vremena predstavljen nam je koncept ovogodišnjih Dana piva i taj se koncept razlikuje od ideje koju smo mi imali. Naša je zamisao bila organizirati nešto poput Oktober festa jer mislimo da bi takav tip zabave bio dobro prihvaćen u Karlovcu.

No, iako organizator ima drugačiju viziju, mi svejedno želimo ostati partner u ovoj manifestaciji. Prerano je preciznije govoriti o našoj ulozi, jer ima još dosta nedefiniranih detalja o kojima još razgovaramo – kazao je Alexander Gerschbacher, predsjednik uprave Karlovačke pivovare. Kako doznajemo, Grad želi gostima pivarijade omogućiti kupnju što većeg broja raznih vrsta i proizvođača piva, pa Karlovačka pivovara više ne bi bila generalni sponzor.

 Iz Karlovačke pivovare poručuju da je to dobro za potrošače i razvoj kulture pive. Kako se koncept razvoja manifestacije između nekadašnjeg generalnog pokrovitelja, te organizatora razlikuje, odluka je da povorka ubuduće ide sa glavnog gradskog trga. Tome u prilog ide i činjenica da su se izvođači proteklih godina žalili kako im je dugo i naporno hodati od Dubovca do obale Korane. Istina je i da ih najviše Karlovčana gleda u gradu, pa je ova promjena simpatična.

 Pa, iako nam je na upit Karlovačka pivovara odgovorila odmah drugoga dana, detalje novog koncepta i razloge, nismo uspjeli dobiti od Turističke zajednice, iako im je dopis sa pitanjem upućen prije gotovo tri tjedna. Iako je riječ o najvećoj gradskoj manifestaciji, očito im ona nije prioritet, barem kada je u pitanju komunikacija s novinarima.

Komentirajte prvi

New Report

Close