Pevec d.d. stekao je poslovne udjele Z1 televizije d.o.o. te ulaskom u medijsku djelatnost proširuje marketinške aktivnosti i na produciranje vlastitih emisija kojima će gledateljima još više približiti segment poslovanja „uradi sam“ i širinu asortimana kojega ima najveći trgovački lanac neprehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj.
Inače, riječ je o jednoj od najgledanijih lokalnih televizija u Zagrebu, ali i na području cijele Republike Hrvatske te je njezina uloga tim veća jer se gleda nacionalno putem IPTV kanala.
– Htjeli smo na određeni način sudjelovati u oblikovanju televizijskog programskog sadržaja svjesni da je to jedan od najjačih komunikacijskih kanala kojim imamo mogućnost informirati naše postojeće, ali i nove kupce. Prethodna godina za Pevec d.d. je bila iznimno dinamična i otvorila nove perspektive, a kako smo producirali više video sadržaja shvatili smo da formati koje prezentiramo na webu lako mogu dobiti i ekstenziju te biti dio gledanog televizijskog programa. Želja nam je upoznati gledatelje da naša kompanija uvijek daje više, kao i da kod nas mogu pronaći sve što im je potrebno za kuću, vrt ili hobi. Snagom televizije postajemo značajnije dijelom svakog doma jer upravo nam taj medij pruža potencijal. Televizijom ćemo pokazati punu snagu i raznolikost Peveca, ali svakako poštujući sva zakonska ograničenja, osobito zaštitu tržišnog natjecanja. – istaknuo je predsjednik Uprave Peveca Jurica Lovrinčević.
Prema njegovim riječima gospodarstvo se razvija, kompanije digitalno transformiraju pa je nužno tražiti rješenja koja omogućavaju brže i jednostavnije prezentiranje proizvoda i usluga. Televizija se danas ne gleda samo kod kuće već je u pokretu i dostupna na mobilnim uređajima i prijenosnim računalima te nam je itekako važna, kaže Lovrinčević.
Dodaje kako je cilj moderna televizija sa zanimljivim programskim sadržajem koji će i u produkcijskom dijelu postaviti nove standarde. Pevec će ove godine plasirati svoju internet trgovinu (web shop), a integracijom svih platformi (društvene mreže, web shop i dr.) i televizijskog kanala cilj je stvarati dio programa namijenjenog kupcima. Nova programska shema trebala bi krenuti od jeseni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jel’ se to ponovo kreće ka “preinvestiranosti” i posljedično tome, stečaju? Jučer sam kupovao nešto u Pevecu, pa bih poručio gosponu Lovrinčeviću da mu je umjesto opskurne televizije bilo pametnije novac investirati u nabavu novih kolica za kupovinu. Ove postojeće su kao pobrane s deponija krupnog otpada, prljave, hrđave, klimave…jadno i bijedno!
Kontrola medija…bitno oružje na vlasti…
ovo neodovoljivo podsjeća na prijašnje vlasnike peveca…tako su i oni kupovali sve i svašta pa završili u stečaju!
Kupnjom firme kupili su koncesiju i idu razvijati TV prodaju …. ništa strašno
Uključite se u raspravu