Pekarski brend Kroštula od sada pod imenom Boogie Bakery. ‘Lakše je poslovati’

Autor: Ana Roksandić , 07. listopad 2024. u 10:37
U novom pogonu dnevno se proizvode oko 50 tisuća proizvoda, dok je maksimalni kapacitet u oba oko 100 tisuća proizvoda u danu/PD

Osim promjena u imenu, došlo je i do otvaranja novog pogona u Zagrebu.

Hrvatski pekarski brend Boogie Bakery otvorio je u Zagrebu novi pogon sa slastičarnicom, pekarnicom i uredima za Boogie Lab i Boogie Bakery.

Uz nove prostore, dogodila se još jedna promjena – sjedinjavanje dva pekarska brenda Kroštula i Boogie Bakery, koji su do sada bili dva brenda iste firme.

U novom zagrebačkom pogonu dnevno se proizvode oko 50 tisuća proizvoda, dok je maksimalni kapacitet u oba pogona, računajući vanjske partnere, oko 100 tisuća proizvoda u danu.

Švedska i Švicarska
“Do prelaza iz Kroštule u Boogie Bakery došlo je zato što se način poslovanja tvrtke u zadnje vrijeme dosta promijenio. Od otvaranja Boogie Laba odlučili smo se više okrenuti velikim formatima pekarnica, koje su jedno kao pekarnice i restorani. S velikim uspjehom brenda i internacionalizacijom posla, odlučili smo da nam je operativno lakše fokusirati se na jedan brend’’, kazao je Karlo Vulin, suvlasnik brenda Boogie Lab i Boogie Bakery.

Boogie Bakery će proizvoditi sourdough proizvode na veliko, jer njihova je misija da pravi sourdough proizvodi budu dostupniji i proizvedeni na efikasniji način.

Trenutačno se njihovi proizvodi najviše plasiraju na domaćem i američkom tržištu, a ove godine su, pomoću partnerstva s lokalnim poduzetnicima, ušli i na švicarsko i švedsko tržište. Uz to imaju distribucije za još nekoliko europskih zemalja. Posebno napominju kako izvoze veliku količinu Panettonea u Englesku.

Brojni pregovori
“Ove godine smo nastupili na Fancy Food Showu s velikim štandom od 20 kvadrata. Mislim da iz ovih krajeva to nikad nitko nije napravio na takav način. Trenutačno u Americi surađujemo s dva najveća distributera za ugostiteljstvo s kojima radimo dosta dobar posao. Ušli smo u pregovore i s nekim od najvećih trgovačkih lanaca.

Tako da samo kontinuirano rastemo. Pregovaramo s nekim trgovačkim lancima u Južnoj Americi, kao i s najvećim lancem hotela od pet zvjezdica na svijetu. U zadnjih godinu do dvije se puno kotačića posložilo. U Hrvatskoj isto imamo neke ideje za širenje. Domaće tržište nam ostaje jako važno i na njemu želimo biti jaki igrači kao i do sada”, rekao je Vulin.

Iz Boogie Bakery najavljuju da uskoro stiže još revolucionarnih noviteta, a poseban fokus stavili su na praktičnost proizvoda, kako bi mogli raditi sa što većim brojem velikih klijenata.

Komentirajte prvi

New Report

Close