Direktor marketinga češke Telefónice, koja na tom tržištu posluje pod brendom O2, Jiří Dvorjančanský 1. kolovoza postaje predsjednik Uprave Vipneta.
U telekomunikacijama Dvorjančanský radi 12 godina, a u industriju je ušao kao potpredsjednik za marketing T-Mobilea u Češkoj. Šest godina kasnije Deutsche Telekom ga je promovirao u direktora marketinga T-Mobilea na matičnom, njemačkom tržištu. Samo godinu kasnije postaje stariji potpredsjednik za prodaju i marketing DT-a za Europu. U veljači 2009. godine iz DT-a prelazi u ljutog konkurenta, španjolskog operatera Telefónicu. Tu posljednje četiri i pol godine vodi marketing Telefónice u Češkoj.
Jiří Dvorjančanský kaže da je dolazak u Vipnet i Telekom Austria grupu za njega velik izazov. "Vipnet slovi za jednu od najinovativnijih kompanija u Hrvatskoj sa snažnim fokusom na korisnika i uvjeren sam da ću sa svojim timom uspješno jačati našu poziciju na hrvatskom telekom tržištu", kaže Dvorjančanský.Mladen Pejković odlazi s funkcije predsjednika Uprave Vipneta nakon šest godina. Telekom Austria promovirao ga je na funkciju Chief Technology Development Officera u središnjici u Beču.
Uz to će preuzeti funkciju člana Uprave i glavnog direktora za tehniku Velcoma u Bjelorusiji. Ističe da je zadovoljan ponudom koju je dobio nakon što je u Vipnetu radio od njegova pokretanja."Polaskan sam ovom ponudom u trenutku velikih transformacija u našoj industriji i prihvaćam je sa zadovoljstvom, a emotivne veze s Vipnetom, stvorene na poznatom fantastičnom razvojnom putu kompanije tijekom svih ovih godina, neraskidive su i izuzetno sam ponosan što sam bio dio Vip tima koji je ostvario brojna postignuća", zaključuje Pejković.
Rezultati 13. 8.
Konkurencija raste brže
Dok se čekaju rezultati za drugo tromjesečje, koje će Telekom Austrija, a time i Vipnet, objaviti 13. kolovoza, rezultati za prvo tromjesečje upućuju na to da je konkurencija imala bolji rast. Prihod Vipneta u prva tri mjeseca pao je za 9,6 posto, na 631,2 milijuna kuna, operativna dobit za 22,5 posto, na 172,21 milijun, a dobit prije kamata i poreza za 54,5 posto, na 44,76 milijuna kuna. Bilježe rast broja korisnika fiksne telefonije i TV-a (17,4 posto), a broj internetskih korisnika povećan im je za 24 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu