Parkiranje bi se naplaćivalo i u Kozari putevima, a i na Jakuševcu

Autor: Agencija VLM , 04. lipanj 2014. u 11:59
Photo: Igor Kralj/PIXSELL

Predsjednici Vijeća gradskih četvrti u kojima bi se uvela naplata smatraju to novim nepotrebnim nametom.

Sudeći prema stavovima šefova gradskih četvrti, plan gradonačelnika Milana Bandića da uvede naplatu parkiranja po cijelom gradu teško će se ostvariti. Osim što to smatraju nepotrebnim, u prilog im ide i Bandićevo obećanje da naplatu neće uvoditi mimo volje svojih sugrađana.

Građani nisu za?

– U našoj četvrti nema javnih parkirališta koja bi mogla doći pod naplatu, a još nismo dobili nijedan prigovor stanara iz zgrada da imaju problema s parkiranjem – kazao je Milan Draženović, predsjednik četvrti Donja Dubrava. Slične odgovore dobili smo i iz Stenjevca, Trešnjevke i Peščenice-Žitnjak

– U najvećem dijelu četvrti, kao što su Kozari bok i putevi, naplatu neće biti moguće uvesti jer nema javnih parkirališnih mjesta, a ne žale se ni stanari iz Folnegovićeva naselja, Volovčice i Borovja – istaknuo je Dragan Vučić, predsjednik četvrti Peščenica-Žitnjak.

Prema prijedlogu, naplata parkiranja uvela bi se od Čulinečke na istoku do Škorpikove na zapadu te parka prirode Medvednice na sjeveru do zagrebačke obilaznice na jugu. Tako bi u naplatu ušla Dubrava, Stenjevec, Gajnice, Špansko, Malešnica, Jankomir Vrapče, cijeli Novi Zagreb od Blata do Jakuševca. I dok se u većinu četvrti planira uvesti nova zona u kojoj će mjesečna stanarska karta koštati od 7 do 9 kuna, u većem dijelu Novog Zagreba bila bi treća zona, u kojoj je stanarska karta 30 kuna.

– Uveli smo naplatu u Siget i to nas je spasilo gužvi. Tada smo održali zbor građana i njih 99 posto bilo je za, a do danas nitko nije požalio – kazao je Jadranko Baturić, potpredsjednik četvrti Novi Zagreb-zapad. Dodao je da treba vidjeti je li opravdano naplatu uvoditi svuda te napomenuo da bi to građani sigurno podržali oko Arene Zagreb.

Miroslav Miličević, predsjednik četvrti Gornja Dubrava, smatra da je riječ o Bandićevu nametu.

– On ide politikom niske cijene, no računicom velikih brojeva. Izbori su daleko pa povlači takve poteze. No umjesto profita treba se boriti za egzistenciju građana – istaknuo je Miličević.

Trošak veći od koristi

Oglasio se i gradonačelnik i u svom stilu ponovio da će se poštovati volja građana.

– Gdje god se pokaže interes za uvođenje naplate, tamo će biti uvedena, a u kvartovima u kojima neće biti suglasja građana, to nećemo ni raditi – kazao je Bandić. Ističe i da mu cilj nije ekstraprofit, nego red jer su neki s periferije parkirali vozila na mjestu nekoga tko tu živi i nisu plaćali ništa.

Prometni stručnjak Ivan Dadić kaže da je rano za ozbiljne ocjene, no smatra da bi Grad mogao imati veće troškove od koristi.

– Naplatu treba uvesti tamo gdje nema dovoljno parkirališta, a ne u cijelom gradu. No ako je to odlučio Bandić, on će jasno snositi i posljedice – zaključio je Dadić.

Komentari (3)
Pogledajte sve

To Vam je zato da se braća Bandićevi ercegovački uhljebi imaju di parkirati, kad idu na posao u belom gradu Zagrebu.

Vaš link …

Pa neka digne prirez s 18% na 20% a parkiranje neka bude svugdje besplatno.

naravno Zagreb parking i Zimska služba se ukidaju.

Kupio sam više parkirnih njesta poslednjih godina a da bi zaradio te novce ,bezbroj puta sam se “okupao u znoju” ali koliko vidim drugi imaju besplatan parking,ponekad stanu i na moj obilježeni.neka,drugi put pamet u glavu.

Jesam ja totalno nerazvijen ili nas totalno farbaju: u centru grada na 6500 parkirnih mjesta prodano je 13000 mjesečnih karata. Znači li to da svi stanari sad imaju gdje parkirati? A gdje parkiraju oni od kojih nas je gradonačelnik time obranio? Turisti, obrtnici, dostavljači, poslovni i ostali posjetitelji uredno plaćaju parking u istom tome prostoru, 10 kuna po satu. Ili ne vrijede zakoni fizike, ili gradonačelnik prodaje maglu. I to skupu, našim parama stvorenu. Njegov jedini trošak je naplata, nema tu nikakvih invessticija osim u kasice i fotoaparate…

New Report

Close