Njemačke državne željeznice (Deutsche Bahn) preuzele su prošle godine osiječku prijevozničku tvrtku Panturist, a koja je do tada bila u vlasništvu francuskog prijevoznika Viole. U četvrtak su u Zagrebu predstavljeni njihovi planovi za naredno razdoblje, a jedna od najzanimljivijih točki tih planova je uvođenje Inter City (IC) autobusa na liniji Zagreb – Ljubljana – München. Kako navode u samom Arriva Deutsche Bahnu, kako se službeno zove tvrtka koja upravlja Panturistom, ovo je prvi IC bus na hrvatskom tržištu. Linija će prometovati svakodnevno, tri puta na dan.
S novim vlasnikom Arriva Deutsche Bahn osječki Panturist širi poslovanje
Preuzeli Panturist i predstavili prvi hrvatski Inter City Bus
Iako Panturist ima u svojoj floti 110 vozila, koje opslužuje 240 vozača i ostalih zaposlenika, samo nekoliko njih je Inter City Bus. Čak 70 posto njihova voznog parka vozi na biodizel. Radi se o komfornim autobusima u kojima je zbog udobnosti prijevoza smanjen broj sjedala na tek nešto više od 40 (standardni autobusi imaju do 52-55 sjedećih mjesta). Panturistov IC će svojim putnicima nuditi besplatni wi-fi internet, napitke, grickalice, a svi će u serijskim utičnicama moći puniti svoje mobitele, tablete i laptope.
Iako će u prvo vrijeme autobus opsluživati samo vozači, u planu je da se vrlo brzo angažiraju i stjuardese koje bi putovanje ovim autobusom podigle na još višu razinu. U Panturistu ističu da se radi o vremenski najkraćoj autobusnoj liniji između hrvatske i bavarske metropole od samo 7,5 sati i s kratkim stajanjem samo u Ljubljani. Prema najavama DB-a, cijene karata će se određivati poput onih u zrakoplovima, što prije rezervirane – niža cijena. Tako će se povratno za München moći putovati već za 199 kuna.
Kako je Arriva Deutsche Bahn jedna od najvećih europskih prijevozničkih tvrtki, putnici će moći u sustavu njihova prijevoza presjedati u Münchenu i na istovjetne linije prema drugim destinacijama. Deutsche Bahn svojim autobusima, i primarno vlakovima, preveze ukupno 2,2 milijarde putnika godišnje te ostvari prihod od 3,8 milijardi eura. Grupacija ima tvrtke u 14 zemalja s ukupno 54.500 zaposlenika. O koliko velikoj tvrtki se radi dovoljno govore i podaci o njihovom voznom parku koji čini 19.500 autobusa, 715 vlakova, 221 metro vozilo, 474 vozila za prijevoz bolesnika i invalidnih osoba te 19 hidroglisera (waterbusova). Deutsche bahnov IC Bus vozi na šest linija kojima povezuje njemačke gradove, a linija Zagreb-Ljubljana-München će biti sedma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Stjuardese su uključene u cijenu ili će se cijena njihovih usluga
naknadno formirati ?
manje putnika veca cijena karata? kapitalizam?
Odlično ; Zagreb – Minhen 199 kn povratna karta.
A povratna karta Osijek – Split 550 kn. Nešto tu ne štima !?
Uključite se u raspravu