Ni ljepota obale, ni gostoprimstva, pa čak ni sigurnost neće u idućoj godini biti ključni za uspjeh turističke sezone. Sve će se, kako je na današnjem sastanku s novinarima istaknuto ministar turizma, vrtjeti oko cijena.
-Cjenovna konkurentnost bit će važnija nego ikad. O tome govore svi naši europski partneri, a znamo i da europske zemlje nemaju gospodarski rast poput Hrvatske. Ne možemo se ponašati kao da nismo svjesni što se oko nas događa, a o dobro odmjerenom odnosu cijene i kvalitete ovisi rast turističkog prometa i uspjeh iduće turističke godine – kazao je ministar Tonči Glavina apelirajući na domaćine da čije za 2025. postave pametno, promišljene.
Znači li to i preporuku o eventualnom spuštanju cijena u odnosu na lanjske? To će svaki poduzetnik morati odlučiti sam, a ministar Glavina je kazao da može apelirati samo na odnos cijene i kvalitete. Za primjer, kazao je, naravno da ne može biti govora o spuštanju cijena ako se u neki hotel s tri zvjezdice ulagalo i dogodine će nositi četiri zvjezdice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu