Recentno istraživanje kvalitete – QUDAL – QUality meDAL (www.qudal.hr) pokazuje da hrvatski korisnici bankarskih usluga smatraju Zagrebačku banku, ukupno gledajući, najkvalitetnijom bankom na hrvatskom tržištu.
Naime, u recentnom QUDAL QUality meDAL istraživanju, u kojem se mjerilo isključivo iskustvo, mišljenje i percepcija ispitanika o kvaliteti ponude roba i usluga na hrvatskom tržištu, od ispitanika se tražilo da navedu ponuđača bankarskih usluga koji po njihovom osobnom iskustvu nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu.
Istraživanje je provedeno u Hrvatskoj putem web ankete na ukupno 1.200 ispitanika.
Ispitanicima su u QUDAL istraživanju, kada je riječ o kategorijama iz bankarskog sektora, pitanja postavljena na sljedeći način – primjerice: "Navedite naziv banke koja po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi, općenito, najvišu razinu kvalitete bankarskih usluga na hrvatskom tržištu."
Najveći broj ispitanika u odgovoru na ovako postavljeno pitanje navodio je Zagrebačku banku.
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu unaprijed ponuđeni odgovori već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovako postavljeno pitanje.
Ispitanicima je također napomenuto da ne odgovaraju na brzinu i da ne navode onog ponuđača koji im prvi padne na pamet ili koji se najviše reklamira, pa čak niti onog kojeg sami koriste (ukoliko im pri odabiru banke nije bila primjerice primarno bitna kvaliteta bankarske usluge, već npr. blizina najbliže poslovnice i sl.).
Ispitanicima je također objašnjeno da ne odgovaraju na pitanje ukoliko sami, ili njima bliske osobe, nemaju iskustvo korištenja bankarske usluge za koje se postavlja pitanje.
Ispitanicima u QUDAL-ovom istraživanju pitanje o kvaliteti bankarskih usluga na hrvatskom tržištu postavilo se za ukupno osam različitih kategorija, od čega je Zagrebačka banka osvojila najveći broj glasova ispitanika u sljedećih šest kategorija:
1.) Bankarske usluge općenito; 2.) Mogućnosti štednje; 3.) Ponuda kredita općenito; 4.) Ponuda nenamjenskih kredita; 5.) Investicijsko bankarstvo (financijsko savjetovanje, strukturirano financiranje, analize, prodaja i otkup vrijednosnih papira i financijskih instrumenata i sl.); 6. Elektroničko bankarstvo (on-line bankarstvo, m-bankarstvo i sl.)
Promatrajući ove rezultate, jasno je da, kada je riječ o kvaliteti u usluga u bankarskom sektoru, hrvatski građani – korisnici bankarskih usluga, najviše ocjene u najvećem broju kategorija bankarskog sektora – daju uslugama koje nudi Zagrebačka banka.
Istraživanje QUDAL – QUality meDAL provodi se u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Istraživanje QUDAL – QUality meDAL 2013/2014 provela je švicarska kuća ICERTIAS (www.icertias.com) na uzorku od 1.200 ispitanika, internetskih korisnika u Hrvatskoj, CAWI – DEEPMA metodom (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).
Bitno je napomenuti da istraživanje QUDAL ne mjeri tržišne udjele niti snagu branda, već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika kvalitetom usluge i ponude na tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U Zagrebačkoj banci u Čakovcu su najneljubazniji referenti koji postoje u bankama. Naime Odlukom Ministarstva , njihovi najbrojniji klijenti su Romi, jer
primaju socijalnu pomoć i svi je podižu u Zabi.
U banci smrdi, vječita je gužva , a ako nešto pitaš- otpile te jednostavno.
možda je i bila, ali prije no što je zaposlila hrpu “magaraca” koji izmišljaju glupave proizvode ne bi li klijentima oteli i to malo novaca koje još imaju!
Ta bi banka na zapadu već davno stavila ključ u bravu!!! – po svom poslovanju[emo_smijeh]
Sramota da se objavljuju ovakve laži jer gore banke ne u Hrvatskoj nego na svijetu nema od Zagrebačke banke.Očito je da padom rejtinga i kredibiliteta kod građana naručuju i plaćaju da se objavljuju ovakve laži.
Uključite se u raspravu