Od početka godine do kraja kolovoza u Hrvatskoj je prodano 47.167 novih putničkih automobila, što je 21,8 posto više nego u istom razdoblju prošle godine kada ih je prodano 38.709, dok ih je samo u kolovozu prodano 3.200, uz rast od 31,5 posto na godišnjoj razini, podaci su Promocije plus.
U osam mjeseci najviše je prodano Volkswagenovih (VW) vozila, 7.073, s udjelom u ukupnoj prodaji od 15 posto. Na drugom je mjestu Renault (4.655 vozila i udjel od 9,9 posto) a treći je Opel koji je na hrvatskom tržištu prodao 4.512 novih vozila, uz udjel u ukupnoj prodaji od 9,6 posto.
Najprodavaniji model u dosadašnjem tijeku godine je Škoda Octavia koje je do kraja kolovoza prodano 2.464 komada, drugi je po istoj tablici Renault Clio (2.249), a treći VW Polo s prodajnih rezultatom od 1.712 vozila.
Slijedi hrvatskim građanima i dalje omiljen VW Golf (1.677 prodanih vozila) dok je peta također tradicionalno vrlo tražena Opel Astra (1.420).
Prema vrsti pogonskog goriva, put do kupca pronašlo je 26.558 benzinaca ili 56,3 posto u ukupnoj prodaji i 19.579 odnosno 41,5 posto dizelaša što sugerira da dizelaši više ne vladaju hrvatskim automobilskim tržištem.
Od početka godine hrvatski su građani kupili tek 41 vozilo na potpuno električni pogon, te 559 hibrida.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu