Kako su potvrdili ovogodišnji rezultati “NielsenIQ panela maloprodaje”, robna marka Orgula i Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l i u 2022. godini su najprodavanija maslinova ulja u Hrvatskoj. Riječ je o podacima NielsenIQ-ova cjelogodišnjeg praćenja maloprodajnog tržišta. Orgula grupa, kako ističu, odlične rezultate ostvaruje zahvaljujući najvišoj kakvoći sirovina, kao i znanju te kvaliteti svojih zaposlenika.
“Već smo niz godina tržišni lider u maloprodaji s titulom najprodavanijeg ekstradjevičanskog maslinova ulja u Hrvatskoj, a povjerenje kupaca koji su prepoznali kvalitetu naših proizvoda smatramo najvećom nagradom. U proizvodnji maslinova ulja s posebnom pozornošću pratimo svaki korak. U našim proizvodnim pogonima u Marušićima i Dicmu maslinova ulja nastaju modernim centrifugalnim načinom prerade, neposredno nakon berbe. Isključivo koristimo metodu hladne prerade, čime se u ulju čuvaju svi važni nutrijenti. Zahvaljujući tome naša uljara posjeduje i certifikat za ekološku preradu maslina”, pojašnjava Pjero Zekan, direktor tvrtke Orgula.
Kako dodaje, za kvalitetu ulja vrlo je važno da se plod prerađuje u najkraćem roku nakon berbe, idealno do 24 sata kasnije, a jednako tako važan je stupanj zrelosti masline koja će u optimalnom trenutku imati najpovoljniji kemijski sastav koji rezultira najvećom kvalitetom finalnog proizvoda. Takav visokokvalitetan proizvod iziskuje pravilno čuvanje – daleko od svjetla, topline i zraka.
Brojna priznanja i potvrde
“Misija našeg rada jest tržištu nuditi visokokvalitetno maslinovo ulje po pristupačnoj cijeni, a pritom i educirati o svim njegovim benefitima i blagodatima. Naš je glavni moto da je samo povjerenje kupaca ključ dugoročnog uspjeha i zato ga baš svaki put želimo opravdati. Da smo na jako dobrom putu, uz rezultate ‘NielsenIQ panela maloprodaje’, potvrđuju nam i druge oznake i priznanja. HGK-ovu oznaku ‘Hrvatska kvaliteta’ nosi naša linija ekstradjevičanskog maslinova ulja Zlatno, a naše maslinovo ulje odabrano je i kao favorit među mamama u Hrvatskoj, zahvaljujući čemu nosi etiketu Odabrale mame”, potvrđuje i Nataša Zekan, direktorica operacija u Orguli.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Da li Nielsen uzima u obzir povrate i isteke rokova?
Uključite se u raspravu