Best Buy Award istraživanje tržišta za godinu 2012/2013 pokazuje da hrvatski potrošači smatraju kako im Belje ABC sir nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o "Sirnim namazina u Hrvatskoj".
Rezultat je ovo recentnog Best Buy Award istraživanja tržišta po metodi CAWI – DEEPMA – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association.
Ispitanicima je postavljeno je sljedeće pitanje: "Navedite naziv sirnog namaza koji po vašem osobnom isksutvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu:"
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive sirnih namaza koji prema njihovom iskustvu nude najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj. Najveći broj glasova ispitanika (prvo mjesto) osvojio je uvjerljivo ABC sir, stoji u objavi za medije.
Predmetno istraživanje Best Buy Award 2012/2013 provedeno je tijekom mjeseca listopada metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness) na 1.200 ispitanika u Republici Hrvatskoj.
Kompletno istraživanje Best Buy Award rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika.
Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.
Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association kojeg u hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu