Rejting bi Grbinu, ali i stranci trebao podići Ivan Jozić. Diplomirani ekonomist, stručnjak za digitalne transformacije bit će glavni koordinator kampanje, zadužen za SDP-ovu komunikacijsku strategiju, doznaje Večernji list.
Jozić je dosad bio voditelj digitalnog razvoja Večernjeg lista, voditelj digitalnog razvoja Poslovnog dnevnika, neko je vrijeme radio u Real Grupi, bio direktor Ureda za marketing HPB-a, radio je za Pevex kao direktor Sektora internetske prodaje i digitalne strategije. Ovo mu je prvi službeni angažman u nekoj političkoj stranci.
SDP-ov izborni program već je razrađen, sad je red da se dobro prezentira javnosti. Glavni naglasci kampanje bit će borba za veću socijalnu pravednost. U SDP-u u kampanju žele ući jako, svjesni da su oni temelj lijeve koalicije koja, kažu, jedina može srušiti HDZ sa vlasti.
Ivan Jozić, inače je rođen u Zenici, a živi i radi u Zagrebu ubraja se i među mlade hrvatske pisce, autor je zbirke priča “Muška svinja i dvadeset očajno ljubavnih”, a prije godinu dana s Vidom Meić objavio je knjigu “Šaptanje bankomatima i druge nježnosti”. Kako stoji na stranicama Frakture, finalist je i pobjednik nekoliko književnih natječaja u Hrvatskoj i regiji. Priče su mu uvrštavane u više domaćih i regionalnih antologija i publikacija.
SDP se nedavno našao na udaru kritika zbog poruke “bolje štrik oko vrata nego se mučiti” kojom su htjeli, kako kažu, upozoriti na loš status umirovljenika u Hrvatskoj. Poruku je na nož dočekala javnost, kritizirali su je marketing i PR stručnjaci, a Platformu Umirovljenici zajedno nazvala ju je novom dimenzijom privlačenja birača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu