Nakon nedavnog donošenja nove brending strategije Grada Trogira, grad traži novog direktora Turističke zajednice koji bi trebao provesti navedenu strategiju i kapitalizirati potencijal grada. Natječaj je objavljen u Narodnim novinama i traje do 28. prosinca.
"Godinu i pol dana radili smo na novoj brending strategiji grada koja nam otvara ogromne mogućnosti pozicioniranja na domaćem, ali i mediteranskom tržištu. Smatramo da trebamo znati odgovoriti potrebama modernih turista te im osigurati motiv da dolaze barem deset mjeseci u godini, a s projektom brandiranja destinacije ozbiljno smo krenuli u to. Želimo da se oni najbolji i najkompetentniji profesionalci prijave za čelno mjesto našeg TZ-a. Nadamo se da će kandidati za ovaj posao pokazati poznavanje koncepta ambicioznih projekata u koje smo krenuli, dobru razinu marketinških i digitalnih znanja i da će njihov entuzijazam pratiti naše planove i želje. Da, želimo vrijedne, kreativne i energične ljude jer upravo takvi su jako potrebni i u javnom sektoru., istaknuo je gradonačelnik Trogira Ante Bilić.
U natječaju se napominje kako se raspisuje na period do okončanja sudskog spora. Kako doznajemo, navedeni spor je pokrenula Marija Stanojević Ramljak, bivša direktorica TZ Trogir koja je na tom mjestu bila od studenog 2017. ukupno 4 mjeseca, nakon čega je smijenjena jer turističko vijeće nije prihvatilo njeno izvješće o radu. Iako je prvostupanjska presuda izrečena u korist tuženog i očekuje se da takva bude i konačna presuda u sporu, u TZ-u su željeli biti maksimalno transparentni u procesu zapošljavanja, doznaje Poslovni.hr.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu