Hrvatska građevinska struka i hrvatski građani, u dva odvojena Best Buy Award istraživanja dodijelili su Fero-Termu najveći broj glasova kao ponuđaču najboljeg omjera cijene i kvalitete kada je riječ o opremanju, namještanju i uređenju kupaonica
U najnovijim Best Buy Award istraživanjima koja su obuhvatila mjerenje iskustva i mišljenje potrošača o građevinskoj opremi i uslugama i proizvodima vezanim uz izgradnju, te namještanje i opremanje doma, Fero-Term je osvojio čvrsto prvo mjesto kada je riječ o opremanju, namještanju i uređenju kupaonica.
Kako je priopćeno, Fero-Term je osvojio prvo mjesto kategorije "Lanac trgovina za opremanje kupaonica – kupaonski namještaj, sanitarije, kade, wc školjke, pločice i dr." u istraživanju Croatia Construction Survey Best Buy Award 2012/2013.
Istraživanje Croatia Construction Survey Best Buy Award 2012/2013 provedeno je od strane švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, tijekom mjeseca listopada 2012. na uzorku od 800 ispitanika – isključivo osoba povezanih s građevinskom strukom (građevinski investitori, arhitekti, građevinski inženjeri, građevinski tehničari, građevinski nadzornici i sl.)
Izvrsnost svoje ponude i trgovačke usluge, Fero-Term je potvrdio i u najnovijem Business Best Buy Award istraživanju "Croatia Home Decoration Best Buy Award Survey" provedenom tijekom mjeseca studenog na 800 ispitanika – isključivo osoba koje se profesionalno bave uređenjem interijera, kao i osoba koje su nedavno uređivale, koje trenutno namještaju i uređuju, ili koje se spremaju uskoro renovirati svoj dom.
U ovom najnovijem Best Buy Award istraživanju, Fero-Term je ponovno osvojio prvo mjesto (najveći broj glasova ispitanika) u kategoriji: "Lanac trgovina (salon i sl.) za prodaju kupaonskog namještaja te uređenje i opremanje kupaonica najboljeg omjera cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu. Nakon Fero-Terma na prvoj poziciji, ovdje su se zatim redom pozicionirali: Špina, Bauhaus, Baumax, Pevec, Lesnina, ABC interijeri.
U oba Best Buy Award istraživanja, pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive proizvođače i davatelje usluga koji prema njihovom iskustvu nude najbolji omjer cijene i kvalitete.
Istraživanja Best Buy Award provode se skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Europska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Osnovna je misija Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u iskustvo i percepciju korisnika o proizvodima i uslugama za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane samih korisnika. Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga. Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, kojeg u hrvatskoj zastupa i provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu