Ova trgovačka marka je Hrvatima apsolutni Br. 1

Autor: Poslovni.hr , 07. studeni 2012. u 10:37
PIX

Best Buy Award istraživanje, trgovačkih marki obuhvatilo je u Hrvatskoj ukupno 22 kategorije.

Od 22 istražene trgovačke marke u Best Buy Award istraživanju, hrvatski su potrošači K Plusu najveći broj glasova dali u čak 17 kategorija, priopćio je Best Buy Award Hrvatska.

Centar za istraživanje tržišta GfK istražio je u recentnom Best Buy Award istraživanju iskustvo i preferencije građana u kupovini, konzumiranju i korištenju trgovačkih marki u Republici Hrvatskoj. Best Buy Award istraživanje, trgovačkih marki, a koje se provodi prema licenci švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, obuhvatilo je u Hrvatskoj ukupno 22 kategorije. Ispitanici su bili hrvatski građani – potrošači, a anketiranje je provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku.

Kompletno istraživanje Best Buy Award 2012/2013 provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga za tržišna i sociološka istraživanja (ESOMAR).

Od 22 istražene kategorije trgovačkih marki, hrvatski potrošači, najveći broj glasova dali su K Plusu odnosno Konzumu – u čak 17 istraženih kategorija. Konzumov K Plus na taj je način Best Buy Award pobjednik u sljedećim kategorijama trgovačkih marki: Trgovačka marka općenito, Mlijeko, Jogurt, Dječji desert, Negazirana voda, Gazirana voda, Keksi, Suhomesnati proizvodi, Sir, Konzervirano povrće, Tjestenina, Sokovi općenito, Cola, Sokovi – voćni, Vina, Prašak za rublje i – Svježe pakirano meso.

Ovako snažna dominacija Konzuma, odnosno K Plusa u segmentu trgovačkih marki ima svoje osobito značenje na hrvatskom tržištu danas kada se zna da trenutno u Hrvatskoj, prema nezavisnim istraživanjima, već više od 76 posto hrvatskih građana kupuje trgovačke marke, a njih još 8 posto navodi da trenutno ne kupuje trgovačke marke, ali da razmišlja da ih uskoro počne kupovati. Isto istraživanje pokazuje da je danas hrvatskim potrošačima, pri konačnoj odluci o kupovini, daleko najbitniji najbolji omjer cijene i kvalitete onoga što kupuju, stoji u priopćenju Best Buya.

Komentirajte prvi

New Report

Close