U Best Buy Award istraživanju tržišta za godinu 2012/2013 Milka je osvojila najveći broj glasova hrvatskih potrošača u kategoriji: "čokolada". U ovom istraživanju mjerilo se iskustvo i zadovoljstvo hrvatskih građana omjerom cijene i kvalitete različitih proizvoda i usluga – uključujući i kategoriju – "čokolade", stoji u priopćenju za medije.
Znanstveno istraživanje tržišta Best Buy Award 2012/2013 provedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku po inovativnoj metodi DEEPMA – CATI – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association. Istraživanje je u Hrvatskoj provedeno od strane Centra za istraživanje tržišta GfK.
Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi tržišna imena čokolada za koje smatraju da po njihovom iskustvu i mišljenju na hrvatskom tržištu nude najbolji omjer cijene i kvalitete.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu