Na prvu, ovoj turističkoj sezoni ne možemo zamjeriti ništa više negoli lanjskoj ili nekolicini prethodnih: ni ovaj se put nisu svi domaćini iskazali, mnogi su pretjerali s cijenama, gostima su odmor kvarile i gužve, poneke nije dočekalo ono što su zimus gledali na fotografijama i slično.
No i ovogodišnjeg 31. prosinca vjerojatno ćemo ispratiti još jednu rekordnu godinu, piše Večernji list. Turističke vlasti računaju da će biti pet posto bolja od 2017., a prvih osam mjeseci, s pet posto više gostiju i četiri posto više noćenja nego lani, gotovo u dlaku im daje za pravo. Reklo bi se, sve klapa. Nažalost, samo naizgled. Domaći se turizam čak i u samoj špici suočio s velikim problemima.
Toga nema u javnim izvješćima o tijeku sezone, ali dogodilo se ono na što bi svi u turizmu prije samo godinu, dvije odmahnuli rukom i pomislili da je nemoguće. Prvi put nakon više godina ponovo smo imali gotovo zaboravljenu tzv. srpanjsku rupu, a manjak gostiju gotovo cijelu prvu polovicu kolovoza.
Iskusni direktori hotelskih prodaja brzo su uvidjeli da su se preračunali i previše soba rezervirali za najbolje platiše, individualne goste koji dolaze bez posredovanja agencija.
Sniženja su krenula promptno i potop je izostao. Na Jadranu su istodobno u tišini progutali gorku pilulu spoznaje da za svaki krevet više ne stoje u redu tri europska gosta, niti više prolazi svaka cijena. Konkurencija se oporavila i na Mediteranu se sada vrlo lako može ljetovati kvalitetnije, a jeftinije nego kod nas. Povrh svega, Hrvatska na mnogim tržištima jednostavno više nije turistička senzacija i hit odredište.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu