Prema najnovijim istraživanjima, PBZ nudi bankarske usluge najboljeg omjera cijene i kvalitete, prema ocjenama čak tri nezavisne grupe ispitanika: hrvatsko građanstvo općenito, hrvatski korisnici interneta i poslovne osobe u Hrvatskoj.
U recentnim Best Buy Award istraživanjima koja su obuhvatila mjerenje iskustva i mišljenje, kako građana, tako i poslovnog sektora, o zadovoljstvu bankarskim uslugama kada je riječ o omjeru cijene i kvalitete, PBZ je osvojio prva mjesta, i najveći broj glasova u svim najbitnijim bankarskim kategorijama.
PBZ je osvojio prvo mjesto kategorije "Banka općenito", kao i prvo mjesto kategorije "Tekući računi građana" u istraživanju Best Buy Award na nacionalno reprezentativnom uzorku, provedenom u srpnju 2012., od strane Centra za istraživanje tržišta GfK iz Zagreba, metodom CATI – DEEPMA (Computer Assisted Telephone Interviewing – Deep Mind Awareness), stoji u priopćenju za medije.
Vodeća pozicija PBZ-a, kada se mjeri omjer cijene i kvalitete bankarskih usluga od strane građana, potvrđena je u istraživanju Internet – Best Buy Award provedenom od strane švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, tijekom mjeseca listopada (1.200 ispitanika – isključivo korisnici interneta u Hrvatskoj – CAWI-DEEPMA metodologija) u kojem je PBZ ponovno u istoj kategoriji (bankarske usluge općenito) osvojio vodeću poziciju.
Izvrsnost svojih bankarskih usluga, PBZ je potvrdio i u Business Best Buy Award istraživanju metodologijom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness) provedenom tijekom mjeseca rujna ove godine na 1.228 ispitanika – isključivo poslovnih osoba: vlasnika tvrtki, glavnih direktora, direktora sektora, rukovoditelja, voditelja projekata i sl.
U ovom Business Best Buy Award istraživanju – prvom ove vrste u Hrvatskoj, PBZ je također osvojio prvo mjesto u glavnoj istraženoj bankarskoj kategoriji: "Bankarske usluge za tvrtke i poslovne korisnike".
Ispitanicima u sva tri navedena Best Buy Award istraživanja, iz srpnja, rujna i listopada, odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi naziv bilo koje banke za koju smatraju da im na tržištu nudi najbolji omjer cijene i kvalitete bankarskih usluga.
Istraživanja Best Buy Award provode se u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Osnovna je misija Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o proizvodima i uslugama za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane samih korisnika.
Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, kojeg u hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.E, neće bit još dugo na prvom mjestu.
Gledajte me uskoro na “Potrošačkom kodu” pa ćete saznati koji je odnos i kako se potkradaju korisnici…
Uključite se u raspravu