Otvorila ajvar pa se šokirala: Odvjetnica savjetuje. Čuvajte račune, možete dobiti i milijunsku odštetu

Autor: Poslovni.hr , 27. rujan 2024. u 09:47
Foto: Unsplash

Iz potrošačke platforme “Halo, inspektore” kažu da su, u slučaju pronalaska “stranog tijela” u proizvodima, odgovorni i trgovac i proizvođač.

Prehrambeni proizvodi na policama izgledaju savršeno, no neki od njih šokirali su kupce kada su ih otvorili. Komad žice u ajvaru, crvi u teglici paprike i plastika u čokoladi samo su neki od primjera. Zagrepčanka Višnja za RTL je opisala jedno svoje iskustvo: “Ja sam našla šibicu u pašteti. Netko je očito pušio tamo gdje se pakiralo. Strašno”

Voditelj Odjela za zdravstvenu ispravnost i kvalitetu hrane NZJZ-a Dr. Andrija Štampar, Dario Lasić, ističe: “Ako pričamo o postotcima, to je ispod jedan posto uzoraka koje nam dođu da imamo takve primjedbe”. U slučaju da se takva hrana konzumira, važno je obratiti se liječniku. Iz potrošačke platforme “Halo, inspektore” kažu da su, u slučaju pronalaska “stranog tijela” u proizvodima, odgovorni i trgovac i proizvođač.

“Oni vam jednostavno, onako bezobrazno kažu – evo vam novi ajvar, nova paprika, nova čokoladica i kažu – mi smo obeštetili potrošača, to je po meni bezobrazno. Oni su ugrozili zdravlje potrošača, s druge strane izgubili su povjerenje potrošača i imaju sreće da ih potrošač ne tuži, a često potrošač itekako ima osnovu tužiti”, kazao je za RTL savjetnik platforme Josip Kelemen.

Odvjetnici navode kako je u slučaju tužbe važno imati račun, a Dijana Kladar, na pitanje kolike odštete mogu dobiti potrošači, odgovara da je riječ o iznosima od dvije do tri tisuće eura za pretrpljenu duševnu boli, a kad se govori o ozbiljnim ozljedama obeštećenja mogu biti i višemilijunska.

Komentirajte prvi

New Report

Close