Otkrivena ‘radikalna’ medijska strategija Milana Živkovića

Autor: Poslovni.hr , 16. prosinac 2012. u 12:43
Milan Živković; Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

Večernji list posjeduje medijsku strategiju smijenjenog pomoćnika ministrice kulture, Milana F. Živkovića, a koja je zapravo interni dokument prema kojem bi Ministarstvo kulture počelo izradu smjernica za javnu raspravu.

Večernji list posjeduje medijsku strategiju smijenjenog pomoćnika ministrice kulture, Milana F. Živkovića, a koja je zapravo interni dokument prema kojem bi Ministarstvo kulture počelo izradu smjernica za javnu raspravu.

Živkovićevo viđenje razvoja medija moglo bi se nazvati radikalnim, ili barem neuobičajenim za osobu koju je postavila politika, a “medijski porez", zbog kojeg je Živković smijenjen, spomenut je kao dugoročni plan te, de facto, preimenovanje pristojbe za HRT i njezino prilagođavanje financijskoj situaciji svakog građanina. Kao alternativa, ili dopuna, spominje i oporezivanje profita telekomunikacijskih tvrtki, piše list.

Živković, koji je trenutačno “na ledu” i za kojega se priča da bi mogao ostati u Ministarstvu i nastaviti raditi započeto, trenutačnu situaciju u medijima ocjenjuje kao tabloidizaciju koju bi se moglo ispraviti ulaganjem javnog novca u javne medije.

– Masovna demokracija bez javnih medija može biti samo igra moći. Iz jedne perspektive cilj se vidi kao suradnja javnih, privatnih i zajedničkih medija u nastojanju da građanima ponude što potpuniju informaciju o društvu i politici – njegov je stav. Kritizira postojeći sustav vrednovanja vijesti jer i javni mediji svoje teme rade prema tome što je objavljeno u privatnim medijima, odnosno koriste ih za “prepoznavanje” tema. Drži da je napredak u odnosu na HRT postignut, no da se odnos Vlade i HRT-a moglo drugačije riješiti, a ne ugovorno. Pita se kako će HRT izvještavati o Vladi u godini obnove ugovora. Živković se zalaže za proširenje djelovanja sadašnjeg Fonda za pluralizam medija, koji dodjeljuje novac samo elektroničkim medijima. Nakana mu je da kroz fondove novac dobivaju kvalitetni projekti bez obzira na način medijskog izričaja, te upozorava na nedostupnost interneta svim građanima, što bi omogućio javnim novcem naknada za medije. Izvorni članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close