Otkrivamo što se Skandinavcima sviđa u Hrvatskoj

Autor: Marija Crnjak , 05. lipanj 2013. u 11:47
Predstavnici nagrađenih hotela. Photo Atlas DMC agencija

Ovog ljeta na splitski će aerodrom sletjeti oko 36 000 gostiju turističke grupacije Kuoni Nordic.

Hrvatska je vrlo popularna destinacija u skandinavskim zemljama pa se gosti vole vraćati, a kao razlog navode dobar omjer dobivenog i uloženog, izlete, prirodu, čisto more, dobru hranu i kratak let do odredišta. Velik broj gostiju vraća se u iste smještajne jedinice iz godine u godinu, a veliku popularnost bilježe vile, među ostalim i zbog osobnog kontakta s vlasnicima. Kao najvažnije faktore pri odabiru smještajnih jedinica turisti iz skandinavskih zemalja navode lokaciju, hranu i piće, internet, kao i fitness sadržaje, pokazala je anketa koju među svojim gostima svake godine provodi skandinavski turoperator Kuoni Nordica.

Grupacija Kuoni Nordic svake godine milijun posjetitelja iz Švedske, Norveške, Danske i Finske vodi na destinacije diljem svijeta, a lani je ostvario dobit od 35 milijuna eura. Apollo, dio turističke grupacije Kuoni Nordic, na hrvatskom je tržištu prisutan 10 godina i svake godine bilježi rast, a surađuje isključivo s Atlasom kao tvrtkom za destinacijski menadžment u Hrvatskoj.

Kako otkrivaju u Atlasu, tijekom ove godine Apollo će na splitski aerodrom dovesti oko 36 tisuća gostiju, odakle ih Atlas vodi na destinacije na Hvaru i Braču, u Split, Šibenik, Makarsku, Tučepe, Podgoru i Živogošće, a dio ih kreće i na tjedna krstarenja Jadranom.

U makarskom Hotelu Meteor u utorak je skandinavski partner u suradnji s Atlasom temeljem navedene ankete podijelio nagrade hotelima koji su zaradili najbolje ocjene gostiju sa sjevera. Nagrade su dobili Aparthotel Tamaris iz Tučepa,Natalia iz Podgore, makarski Hotel Park, splitski Le Meridien Lav i The Residence, hvarska Amfora, Hotel Meteor iz Makarske te Hotel Waterman Supetrus Resort iz Supetra.

Komentirajte prvi

New Report

Close