Posljednjih dana u europskom zračnom prometu i zračnim lukama sve je više problema, javlja HRT. Od dugotrajnih čekanja u redovima, izgubljene prtljage, otkazanih i odgođenih letova do nedostatka radnika.
“Glavni razlog je nedostatak certificiranog osoblja koje radi na poslovima registracije putnika, zaštitnih pregleda putnika i ukrcaja prtljage i tereta u zrakoplove”, rekao je Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa gostujući u emisiji Dobro jutro, Hrvatska.
Istaknuo je kako su tijekom pandemije zračne luke djelomično otpuštale zaposlenike i smanjivali plaće, te su ljudi odlazili, i sada su se našli u situaciji da te radnike nije lako vratiti. Naglasio je kako u domaćim zračnim lukama nemamo tu razinu problema, te da promet teče relativno nesmetano.
“Croatia Airlines namjerava obaviti sve planirano letenje ove godine. Osigurali smo dovoljno resursa – zaposlenika, zrakoplova i popunjenost kabine u ovom trenutku je oko 62 posto”, istaknuo je Žabo.
Anđelko Ukalović, v. d. predsjednika Samostalnog sindikata djelatnika u zrakoplovstvu smatra kako COVID kriza nije toliko utjecala.
“Mi pretežno imamo problem zbog prirodnog odljeva ljudi. Certificirano osoblje je teško stvoriti, treba par godina, a tu su i problemi premalih plaća. Mladi nam dolaze, ali treba 3-4 godine da se osposobe i onda dolazimo do plaće, s kojom ne možemo konkurirati stranim firmama, i ljudi nam odlaze. Uložimo vrijeme, novac i sve u njih, a oni na kraju odu”, istaknuo je Ukalović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu