SDP-ov kandidat za gradonačelnika Rajko Ostojić u 19 dana kampanje, od 5. do 24. svibnja potrošio je najviše od svih ostalih kandidata – 723,5 tisuće kuna.
Pokazuju to javno objavljeni podaci na stranicama njegovog izbornog stožera. Najviše novca izdvojio je za oglašavanje u medijima te plaćanje usluga tiska i fotografiranja, a od građana je primio tek 17,5 tisuća kuna donacija.
– Ne vidim u financijskom izvješću mog protukandidata koliko su koštali plakati s nepostojećom nagradom o mobilnosti, koliko su koštali plakati i sama biciklijada na dan izborne šutnje u Prepuštovcu te koliko su koštali oglasi istine. Čini se da je mom protukandidatu opet najveći donator bio proračun Grada Zagreba – rekao je Ostojić. Njegov protukandidat gradonačelnik Milan Bandić potrošio je prema izvješću, puno manje – 91 tisuću kuna.
– Sto tisuća kuna bit će potrošeno na kampanju gradonačelnika, a 700 tisuća kuna na listu. To je deset puta manje nego su potrošili neki drugi kandidati – kazao je gradonačelnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu