Tijekom studenog u Hrvatskoj je prodan svega 1.631 novi automobil, što je 18,3 posto manje nego u listopadu i 46,2 posto manje nego u studenom prošle godine, pokazuju podaci o registracijama novih automobila koje prenosi agencija Promocija Plus.
Od početka godine do kraja studenog u Hrvatskoj je prodano 30.029 novih automobila ili 23 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Najprodavanija automobilska marka u dosadašnjem tijeku godine u Hrvatskoj je Volkswagen koji je na hrvatskom tržištu prodao 4.101 novi automobil i ostvario 13,6 postotni tržišni udjel. S udjelom od 8,8 posto i 2.644 vozila slijedi Peugeot, a treći je Opel s 2.527 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 8,4 posto.
Više od dvije tisuće novih automobila u prvih su 11 mjeseci u Hrvatskoj prodali još Citroen i Renault. Među prvih deset redom su i Hyundai, Chevrolet, Kia, Škoda i Ford. Među modelima, na prvom mjestu po prodaji od početka godine do kraja studenoga je Opel Astra s 1.202 komada. Drugi je Volkswagen Polo s 1.093 komada, koji zaključuje listu automobila kojih je prodano više od tisuću.
Među popularnijim modelima su i Citroen C4, Volkswagen Golf, Opel Corsa, Hyundai i30, Peugeot 308, Renault Megane, Volkswagen Passat i Škoda Octavia.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu