Oštar pad prodaje automobila

Autor: Poslovni.hr/Hina , 05. prosinac 2012. u 11:46
Thinkstock

Od početka godine do kraja studenog u Hrvatskoj je prodano 30.029 novih automobila ili 23 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.

Tijekom studenog u Hrvatskoj je prodan svega 1.631 novi automobil, što je 18,3 posto manje nego u listopadu i 46,2 posto manje nego u studenom prošle godine, pokazuju podaci o registracijama novih automobila koje prenosi agencija Promocija Plus.

Od početka godine do kraja studenog u Hrvatskoj je prodano 30.029 novih automobila ili 23 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Najprodavanija automobilska marka u dosadašnjem tijeku godine u Hrvatskoj je Volkswagen koji je na hrvatskom tržištu prodao 4.101 novi automobil i ostvario 13,6 postotni tržišni udjel. S udjelom od 8,8 posto i 2.644 vozila slijedi Peugeot, a treći je Opel s 2.527 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 8,4 posto.

Više od dvije tisuće novih automobila u prvih su 11 mjeseci u Hrvatskoj prodali još Citroen i Renault. Među prvih deset redom su i Hyundai, Chevrolet, Kia, Škoda i Ford. Među modelima, na prvom mjestu po prodaji od početka godine do kraja studenoga je Opel Astra s 1.202 komada. Drugi je Volkswagen Polo s 1.093 komada, koji zaključuje listu automobila kojih je prodano više od tisuću.

Među popularnijim modelima su i Citroen C4, Volkswagen Golf, Opel Corsa, Hyundai i30, Peugeot 308, Renault Megane, Volkswagen Passat i Škoda Octavia.

Komentirajte prvi

New Report

Close