Osnovati zajednički regionalni brend Adria

Autor: Marina Šunjerga/VL , 02. lipanj 2015. u 22:00
Jedan od sudionika Summita 100 Damir Kuštrak

Poduzetnici političarima u Portorožu prezentirali svoje ideje za napredak.

Najmoćniji poslodavci koji zapošljavaju više od stotine tisuća ljudi, političari, bankari, europski dužnosnici okupili su se u Portorožu oko inicijative Summit100, kako bi poslali poruku da regija mora raditi zajednički kako bi iskoristila potencijal u investicijskom smislu, ali i kako bi našla svoju poziciju, a ne postala podružnica velikih europskih tvrtki.

U zaključcima koji su saželi dva dana intenzivnih razgovora i poslovnih pregovora poduzetnici su političarima dali niz zadataka. U sektoru turizma traže manji PDV i subvencije. Predlažu i obraćanje umirovljenicima za produžetak sezone, razvoj lječilišnog turizma te projekt Balkan. PDV u regiji za turizam iznosi od 7 do 13 posto i trebalo bi ga dodatno smanjiti te tražiti subvencije da bi se osigurala ulaganja, kažu poduzetnici.

Energetičari su se koncentrirali na obnovljive izvore. Velike državne kompanije imaju ograničenu mogućnost ulaganja pa drže da treba olakšati kooperaciju. Ciljevi su ujediniti načine poslovanja, izmiriti konflikte između energetike i zaštite okoliša, pojednostaviti. Sektor proizvodnje i prodaje hrane i pića, među kojima su Emil Tedeschi, Agrokorovi Damir Kuštrak i Ljerka Puljić te srpski kralj šećera Miodrag Kostić, zagovara krovni brand za prezentaciju 'Adria Balkan' ili 'Adria' 

Komentirajte prvi

New Report

Close