Naplata parkiranja po cijelom Zagrebu sve je bliže. Studija Prometnog fakulteta, koja će opravdati širenje parkirnih zona i uvesti još neke promjene, samo što nije gotova, piše Dnevnik.hr.
“Prema Studiji se treba u prvoj fazi zabraniti da ljudi koji imaju povlaštenu kartu za prvu zonu mogu parkirat u drugoj i u trećoj zoni. U kasnijoj fazi bi se uveli neki podblokovi, odnosno da vam povlaštena parkirališna karta vrijedi samo za zonu u kojoj stanujete”, pojasnio je Marko Šoštarić s Prometnog fakulteta u Zagrebu.
Plan je raširiti zone po cijelom gradu, to jest u sve četvrti koje su pokrivene javnim prijevozom. Pa bi tako zonama bile zahvaćene rubne četvrti grada poput Dubrave, Gajnica i Podsuseda.
“Na taj način bi onda poticali korištenje javnog prijevoza, a s tom naplatom parkinga bi destimulirali ljude da koriste osobne automobile tu gdje im je dobra alternativa javni prijevoz”, dodao je Šoštarić.
Studija o širenju parkirnih zona trebala bi biti gotova kroz mjesec dana, a onda je na potezu gradska vlast. Zagrepčani smatraju da im je parkiranje preskupo.
U usporedbi s ostalim hrvatskim gradovima, parkiranje u Zagrebu je najskuplje. Ovisno o zonama, cijena sata varira od 2 do 12 kuna. U Splitu, cijene se kreću od 3 do 5 kuna, u Rijeci od 3 do 10, a u Osijeku od 2 do 4 kune.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Miroslav Škoro & Milan Bandić pptpuno isti ljudi po svemu, svjetonazoru, nemoralu, političkom djelovanju…
Uključite se u raspravu