Poduzetnici, obrtnici te svi ostali koji su zainteresirani za stjecanje novih poslovnih znanja će 15. svibnja 2015. u Splitu (Poljudsko šetalište 1) imati priliku poslušati besplatne edukacije pod nazivom „Poslovni uzlet grada Splita“ koji Poslovni dnevnik organizira drugu godinu zaredom u suradnji s Ministarstvom obrta i poduzetništva.
Tijekom edukacije, sudionici će imati priliku saznati više informacija o kreditnim aktivnostima HBOR-a, kreditiranju malog gospodarstva, turizma, potpora izvozu, te financiranju Europskih strukturnih i investicijskih projekata.
Prisutni će također imati priliku poslušati o digitalnom oglašavanju turističkih kapaciteta na Facebooku i Googleu, cloud uslugama te oglašavanju u besparici. Kroz konkretne primjere objasnit će se kako doći do povoljnih sredstava za kreditiranje gospodarstva te kako banke gledaju zahtjeve za financiranje.
Popis svih edukacija, kao i raspored predavanja možete vidjeti ovdje.
Zbog ograničenog broja mjesta nužno je napraviti prijavu.
Predavanje pod nazivom „Osiguranje za poduzetnike“ održat će Ivan Meštrović, glavni koordinator voditelja savjetnika u Croatia osiguranju i za Akademiju. Meštrović je prošao sve faze zastupničkog/savjetničkog posla što mu danas pomaže da shvati potrebe prodajne mreže te da pokuša kreirati politiku interne prodajne mreže prema potrebama savjetnika i naravno klijenata.
Na predavanju Poslovnog uzleta Grada Splita objasnit će koje informacije je potrebno znati prilikom osiguranja proizvoda i usluga.
Tomislav Meštrović ukratko nam je rekao što mogu saznati i koje koristi mogu imati sudionici besplatnog predavanja.
Što će konkretno poduzetnici i obrtnici dobiti dolaskom na vašu edukaciju? Koja konkretna znanja i informacije ćete im ponuditi?
Smatramo da naši poduzetnici i obrtnici zbog intenziteta svog radnog dana i obveza, osiguranje ne stignu upoznati na način koji bi im mogao olakšati njihovo poslovanje i sigurnost u slučaju neželjenog događaja, te ćemo predavanjima ove tematike i odabranim pristupom pokušati približiti samu svrhu osiguranja i ulogu osiguranja u današnje vrijeme na jednostavan i jasan način. Ono što je važno našim poduzetnicima i obrtnicima je prepoznati svoje potrebe u kontekstu osiguranja, prepoznati vrste osiguranja i rizike koji prijeti njihovom poslovanju te pravovremeno osigurati miran san. Mi kao najveća i najstarija osiguravajuća kuća smo prilagodili produkte klijentima te smo kreirali obrtnički i poduzetnički paket koji su osmišljeni na način da se prilagođavaju svakom poduzetnika, te kroz taj pristup smo i mi naučili puno te to znanje i iskustvo želimo prenijeti našim poduzetnicima.
Koja je posebnost vaše edukacije? Po čemu će biti drugačija od ostalih u nizu Poslovnog uzleta? Zašto je važno?
Osiguranje je širok pojam i samo predstavljanje ponekad može biti suhoparno ali razlog zašto sam se ja ovim poslom počeo baviti je znatiželja te svaki dan pretvaram u igru, točnije pokušat ću predavanje približiti na način da interakcijom zainteresiram ljude, da u njima probudim znatiželju koja je mene vodila. Mogu reći da je prednost možda u tome što sam i ja nekada bio poduzetnik te istovremeno savjetnik koji je ugovarao osiguranja, tako da mogu sagledati sliku iz oba kuta i prenijet ću im potrebna iskustva.
Zašto je važno? Važno je iz razloga što se nesreće ne događaju uvijek drugima, sve nas to nekako zaobilazi, ali nema pravila. Kada bismo znali da nam se nikada ništa neće dogoditi, koliko bismo tu sigurnost platili? Nema tog iznosa koji ne bismo platili, jeli tako? Nažalost, to nitko ne može osigurati, ali ono što možemo jest osigurati da u slučaju neželjenog događaja (štete) novčana isplata omogući da događaj ne utječe na poslovanje naše tvrtke ili obrta.
Koje prednosti će imati poduzetnici koji je dođu slušati u odnosu na ostale? Kako će im to pomoći u poslovanju?
Možda je prednost ta što ćemo probuditi svijest i osigurati još jedan miran san, u Japanu se osiguranje zove tj prevodi kao „osiguranje svijesti“, što dovoljno govori o njegovoj važnosti i tradiciji. Pomoći će im na način da će realno procijeniti sebe, znati što tražiti od osiguratelja, uvidjeti rizike koji su im zaista potrebni, način ugovaranja polica prema njihovim potrebama, možda uključiti nove vrste osiguranja te izbaciti nepotrebne, paketiranje polica u jednu cjelinu, što u konačnici dovodi do uštede i do onoga njima jednako važnog, uštede vremena.
Program ostalih edukacija pogledajte ovdje, a prijaviti se možete na sljedećem linku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu