Osamdeset posto građana spremno platiti više da bi kupili ‘hrvatsko’

Autor: Poslovni.hr/Hina , 12. prosinac 2012. u 15:53
Photo: Luka Stanzl/PIXSELL

Promotivno-prodajnoj akciji “Kupujmo hrvatsko” Hrvatske gospodarske komore (HGK) snažnu su potporu dali i građani i tvrtke, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare HGK na kojoj su predstavljeni rezultati ovogodišnje akcije, održane u 22 grada od svibnja do sredine rujna uz sudjelovanje 660 tvrtki.

Promotivno-prodajnoj akciji "Kupujmo hrvatsko" Hrvatske gospodarske komore (HGK) snažnu su potporu dali i građani i tvrtke, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare HGK na kojoj su predstavljeni rezultati ovogodišnje akcije, održane u 22 grada od svibnja do sredine rujna uz sudjelovanje 660 tvrtki.

Rezultati istraživanja, provedenog u drugoj polovini studenog na uzorku od 1.000 građana starijih od 15 godina, pokazuju da je njih gotovo 80 posto spremno izdvojiti više novaca za hrvatski proizvod jednake kvalitete kao i strani.

Većina ispitanika, njih 91,3 posto, slaže se da je potrebno kupovati hrvatske proizvode kako bi se time pomoglo hrvatskom gospodarstvu, a 80,1 posto bi svojim prijateljima i poznanicima preporučilo kupovinu hrvatskih proizvoda.

Anketa među sudionicima akcije odnosno izlagačima provedena je u šest gradova – Čakovcu, Krku, Koprivnici, Splitu, Šibeniku i Virovitici, a od 660 tvrtki anketu je ispunilo oko 71 posto. Akciju je ocjenom odlično ili vrlo dobro ocijenilo njih 88 posto, za 82 posto anketiranih akcija je ostvarila njihova očekivanja, a 95 posto bi ponovo sudjelovalo u akciji.

Akcija je i ove godine bila upotpunjena projektom "Vrijedne ruke" koji se održava već treću godinu u suradnji s Ministarstvom poduzetništva i obrta i Hrvatskom obrtničkom komorom.

Predsjednik HGK Nadan Vidošević je istaknuo kako je ostvaren cilj akcije, a to je promovirati kvalitetne domaće proizvode koji mogu biti konkurentni na domaćem i inozemnim tržištima.

Ponovio je kako niti jedna slična marketinška akcija nije imala rezultate kao akcija "Kupujmo hrvatsko" te kako je samo kvalitetan i izvozno orijentiran proizvod put za napredak i razvoj.

Na pitanje kakav je odjek same akcije i utjecaj znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta" u trgovini, kazao je kako je akcija uspjela jer nema niti jednog ozbiljnog trgovca koji ne prepoznaje ulogu domaćeg proizvoda.

Direktorica Sektora za trgovinu HGK i koordinatorica akcije Milica Rakuša Martulaš kazala je kako su svi pokazatelji i brojke vezane uz rezultate akcije pozitivni i optimistični te će se ona nastaviti i u idućoj godini.

Osvrnula se i na potrošnju u prosincu navodeći kako blagdanska potrošnja pomaže uz izvoz i investicije ukupnom razvoju gospodarstva, a kada je riječ o procjenama, mogla bi se kretati na razini prošlogodišnje, oko 11 milijardi kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close