Automobilsko tržište u svakom svojem segmentu obuhvaća veliki logistički lanac, a u Hrvatskoj se zadnjih godina posebno razvija onaj vezan za pružanje usluga tehničke pomoći na cestama.
To je posebice došlo do izražaja s izgradnjom mreže autocesta koje su postavile nove standarde za tvrtke i obrte, koji pružaju usluge vozačima u nevolji. Flote koje mogu pružati takve usluge moraju biti brojnije te tehnički puno opremljenije. Jedna od najznačajnijh tvrtki iz tog sektora je Oryx Asistencija iz sastava Zubak grupe koja je postala službeni partner HAC-a za zbrinjavanje nezgoda, a što im je, kako sami navode, omogućilo da postanu apsolutni lider na domaćem tržištu. Branimir Gospić, član Uprave Oryxa zadužen za ovu djelatnost, naglašava da se, nažalost, automobili često kvare, a prometne nezgode se događaju. "Sve relevantne službe pa tako i Oryx Asistencija kontinuirano ulažu i vode brigu o sigurnosti cestovnog prometa, a to ćemo činiti i ubuduće.
U svrhu što bržeg zbrinjavanja ozlijeđenih u prometnim nezgodama odnosno brže detekcije prometnih nezgoda, razvili smo jedinstvenu aplikaciju za pametne telefone pod nazivom Putni Anđeo koja u slučaju prometne nezgode automatski detektira prometnu nezgodu i alarmira Oryxov kontakt centar koji poziva sve relevantne službe na mjesto događaja- hitnu pomoć, policiju vatrogasce, vučnu službu. Ovako ozbiljni poslovi govore da je Oryx Asistencija u kratkom roku postala glavni igrač na tržištu u pružanju usluga tehničke pomoći na cesti u Hrvatskoj", tvrdi Gospić.S obzirom da je turistička sezona još uvijek u punom jeku te je pojačan cestovni promet, važno je znati koje su obaveze vozača u slučaju kvara ili prometne nezgode na cesti. Prema Zakonu o sigurnosti cestovnog prometa, vozač je dužan ukloniti vozilo s kolnika nakon što to naredi ili dopusti ovlaštena osoba koja obavlja očevid.
Ako vozač odmah ne organizira uklanjanje vozila, koncesionar autoceste ili ceste odnosno odgovorna osoba će organizirati uklanjanje vozila putem službenog partnera za pružanje usluga tehničke pomoći na cesti, a to je odnedavno Oryx Asistencija koja je novim trogodišnjim ugovorom sa HAC-om dodatno osnažila svoj tržišni položaj. Iz Oryxa ističu da su oni službeni pružatelj susluga na 900,5 kilometara autocestama kojima upravlja HAC, na 187 kilometara prometnica Autoceste Rijeka – Zagreb, 141 kilometar autoceste Bina Istra, 60 kilometara ceste Zagreb – Macelj kao i na 6819 kilometara ostalih cesta pod upravom javnog poduzeća Hrvatske ceste. Pored navedenog, Asistencija je u obavezi izvršiti svaku intervenciju po nalogu policije, po potrebi nakon policijskog uviđaja na području Hrvatske i to 0-24 h, 365 dana u godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu