Smart Industry
Digitalizacija

Optimizacijom poslovanja do 60 minuta više slobodnog vremena

Optika Anda implementirala je intrix CRM sustav za upravljanje poslovnicama i izdvojenim objektima.

PD VL native tim
18. lipanj 2024. u 22:00
Foto: PD

Na svom početku 1999. godine Optika Anda bila je obiteljska tvrtka iz Splita koja je izgrađena na temeljima tradicije, entuzijazma i zajedništva. Danas nakon 25 godina uspješnog poslovanja, Optika Anda evoluirala je u jednog od glavnih lidera u Hrvatskoj unutar svoje industrije.

Misija Optike Anda je razvojem maloprodajne mreže optičkih proizvoda i poliklinika, kontinuiranim ulaganjem u izvrsnost proizvoda i usluga, brigom i razvojem zaposlenika te dugoročnim odnosima s poslovnim partnerima – stvarati destinaciju koja će biti prvi izbor kupcima, zaposlenicima i njihovim partnerima.

Optika Anda odlučila je implementirati CRM sustav prilagođen za upravljanje poslovnicama i izdvojenim objektima. Cilj je bio postići cjeloviti pregled poslovanja i komunikacije, poboljšati upravljanje poslovnicama, osigurati potpuni pregled poslovanja za menadžment, regionalne i područne menadžere te unaprijediti marketinške aktivnost i aktivnosti ostalih back office odjela. Odmah u startu su odlučili su čekati sa implementacijom sve dok ne pronađu pravo rješenje za svoje poslovanje, a pokazalo se da je to baš Intrix.

Centralizacija podataka

Olakšava analizu i donošenje odluka te drastično smanjuje utrošak vremena za pronalazak informacija.

360 stupanjski pregled nad poslovnicama ili izdvojenim objektima

Implementacijom intrix sustava Optika Anda osigurala je cjeloviti pregled podataka o svakoj pojedinoj poslovnici. Podaci su centralizirani, što olakšava analizu i donošenje odluka te drastično smanjuje utrošak vremena za pronalazak informacija. Svi popisi, podaci o djelatnicima, tehnički detalji o poslovnicama, aktivnosti i korespondencije te povratne informacije od samih poslovnica dostupne su svima, na jednom mjestu. Pristup detaljnim informacijama o poslovnici koju vode omogućuju svakom menadžeru personaliziran pregled najvažnijih podataka za njegovu poslovnicu. Menadžer poslovnice vidi samo svoju poslovnicu i sve vezano za nju.

Obilasci regionalnih i područnih menadžera

Regionalni i područni menadžeri sada mogu učinkovitije planirati i realizirati obilazak poslovnica – sve na jednom mjestu, sa računala ili mobilnog uređaja. Kvalitetna evidencija posjeta omogućuje bilježenja detalja svake posjete, uključujući ocjene i bilješke za svako željeno područje. Isto tako menadžeri mogu pratiti izvršenje zadataka koji su zadani tijekom posjeta (npr. otklanjanje nekog nedostatka). Kasnije je omogućeno jednostavno izvještavanje o posjetama uključujući realizaciju i praćenje ocjena po područjima te eventualno nisko ocjenjena područja.

Mandarić: Kroz Intrix su svim korisnicima vidljive zadnje verzije podataka poslovnica, faze projekata i svi potrebni dokumenti. Informacije do kojih smo prije dolazili preko višestrukih mailova i telefonskih poziva sada imamo na jednom mjestu – u Intrixu. Na ovaj način smo uštedili u prosjeku 60 minuta dnevno po osobi. Ovo vrijeme sada možemo iskoristiti za bilo što drugo, a s istom efikasnošću.

Marketinške pogodnosti

Kako bi olakšali proces komunikacije i realizacije marketinških pogodnosti između marketinškog odjela i poslovnica napravljen je specifični modul za razmjenu svih relevantnih informacija o konkretnoj pogodnosti te mogućnost brzog dodjeljivanja zadataka za sve ili samo određene poslovnice na koje se konkretna marketinška pogodnosti odnosi. Unutar sustava je moguće tako pratiti izvršavanje zadataka, a postavljanje marketinških materijala je moguće potvrditi i prilaganjem fotografije. U modulu je moguće na jednom mjestu vidjeti sve marketinške pogodnosti akcije (i realizirane i planirane). Na ovaj način je poslovnicama znatno olakšano planiranje i realizacija budućih pogodnosti.

Samo 3 % informacija dođe do uprave

Poslovnice mogu lako u Intrix unijeti prijedloge unapređenja koji se automatski centraliziraju i dodijeljuju odgovarajućem odjelu ili upravi ovisno o prijedlogu. To u konačnici menadžerima olakšava analizu povratnih informacije kako bi bolje razumjeli probleme ili predložili poboljšanja. S druge strane poslovnice imaju cijelo vrijeme povratnu informaciju što se dešava s njihovim prijedlogom.

Matea Mandarić, voditeljica internog odjela prodajnih procesa/PD

Kvalitetno planiranje i provođenje inventura i primopredaja

Prednosti planiranja i praćenja inventurnih procesa unutar Intrixa sustava je što su sve informacije od planiranja do detaljnog provođenja (ocjenjivanje po područjima, detaljno navođenje razlika, upload odgovarajućih datoteka sa razlikama i sl.) na jednom mjestu te vidljive zaduženim osobama u kalendaru i planeru. Također je omogućena komunikacija unutar sustava. Kod primporedaje poslovnica, to jest izmjene odgovornih djelatnika isto tako je moguće potvrditi zatečeno stanje poslovnice te cijeli proces provesti jednostavno i u kratkom roku.

Radno vrijeme i radne nedjelje

Sustav omogućava na centralnom mjestu detaljno planiranje radnog vremena poslovnica u određenim periodima godine kao i radnih nedjelja. Na kalendaru i planeru svaka poslovnica može vidjeti koje nedjelje su radne.

Prijave nedostataka i tehničkih problema

Intrix olakšava prijavu i praćenje nedostataka i tehničkih problema od strane poslovnica. Poslovnice mogu brzo i jednostavno prijaviti probleme ili kvarove putem sustava. Na kalendaru i planeru omogućeno je i praćenje statusa prijavljenih problema i kompletan pregled eventualno potrebnih popravaka kako bi se popravak odradio u vrijeme koje je najpogodnije za poslovnicu te ovisno o izvođaču popravka (ukoliko se radi o vanjskom izvođaču). Na kraju poslovnica potvrđuje da je popravak odrađen.

Potpuni pregled nad projektima

Intrix u sebi ima implementiran modul za upravljanje projektima tako da projektni timovi mogu pratiti napredak projekata i na Gantogramu, uključujući zadatke, financijske aspekte projekata, korespondenciju, rokove i utrošeno vrijeme. Ovako postižemo jedan cjeloviti pregled nad svim projektima i njihovim statusima. Timovi mogu komunicirati i surađivati unutar sustava, osiguravajući da svi članovi tima budu informirani o statusu projekta. Tipičan projekt ovdje može biti otvaranje nove poslovnice koje uključuje više timova za realizaciju.

Kvalitetno izvještavanje

Svi potrebni izvještaji su pohranjeni na jednom mjestu, što omogućava lak pristup i pregled. Menadžeri mogu prilagoditi/filtrirati izvještaje prema vlastitim potrebama te tako dobiti sve ključne metrike potrebne za donošenje pravih odluka.

* Sadržaj omogućila Intera

New Report

Close