Kampanja “Experience all Croatia has to offer” koju su ovog ljeta zajedno proveli Hrvatska turistička zajednica i Mastercard s ciljem promocije Hrvatske kao turističke destinacije s fokusom na tržišta Italije, Ujedinjene Kraljevine i Nizozemske bila je tema i panel-rasprave “Amore, more i data – ili kako uvid u podatke utječe na strateški pristup turizmu” u kojoj su su sudjelovali predstavnici HTZ-a i Mastercarda Kristjan Staničić i Gea Kariž te znanstveni savjetnik Instituta za turizam Josip Mikulić.
Kako je digitalni marketing danas ključan pri donošenju odluke o izboru destinacije putovanja, panelisti su se složili da je naša zemlja slabije prepoznata u kontinentalnoj i ponudi ruralnih područja, a Mikulić ističe: “Noćenja na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima imaju udjel od tek 0,1% u RH, no bilježila su i najmanji pad u pandemiji, a u odnosu na predkriznu 2018./19. sada su na 146%! OPG-i kao mikro-destinacije nude sve što suvremeni turist traži – spoj poljoprivrede i turizma, zelen je, autohton, nemasovan, manje sezonalan, nudi personaliziran pristup gostu, domaće proizvode, zapošljavanje domicilnog stanovništva…”.
Prosječni CTR (click-through rate) kampanje bio je bar 10 puta bolji od tržišnog prosjeka, a provedena je u cijelosti na temelju podataka iz Mastercardovog rješenja Tourism Insights koje donosi sveobuhvatnu analizu stavova, ponašanja i preferencija turista.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu