U poljoprivrednom i trgovačkom sektoru zagrebačka tvrtka Vee Mee istaknula se istoimenom digitalnom platformom koja potrošačima omogućava potpunu transparentnost o podrijetlu proizvoda, i to u nekoliko klikova skeniranjem QR koda, i sadrži tzv. PID profile (Identitet proizvođača), koji služi standardizaciji informacija o proizvođaču i kulturama koje uzgaja.
Potaknuti događanjima usred pandemije koronavirusa, zbog koje su zatvorene tržnice, VeeMee je na svojoj stranici razvio Digitalnu tržnicu kako bi kupcima olakšao povezivanje s poljoprivrednicima koji dostavljaju hranu, te ih razlučio od onih koji tu opciju ne pružaju ili ne mogu pružiti. Na njoj je zasad 127 proizvođača-dostavljača.
“Kako bismo olakšali i ubrzali korištenje VeeMee platforme za kupce, kontakti su kategorizirani po županijama i vrstama proizvoda. Naš cilj je da u ovom vremenu izuzetno važne informacije prenesemo brzo, transparentno, točno i besplatno”, objašnjava Marko Kozjak, direktor i suosnivač tvrtke.
Imaju više od 1300 PID profila proizvođača koji pokrivaju kompletnu lepezu svježih proizvoda; od voća, povrća, mliječne industrije do mesa i presadnica. VeeMee kaže Kozjak, bilježi rast od 15% novih poljoprivrednika – dio je vezan uz digitalnu tržnicu, a dio uz sljedivost hrane. Zadnjih tjedan dana raste i broj novih korisnika platforme.
“Poljoprivrednici koji su se prijavili na našu platformu nam javljaju da im je prodaja kontinuirana te da bilježe rast od 50%. Fokus nam je na kompletnom asortimanu ponude OPG-ova”, ističe Kozjak. Tvrtka je s prezentacijom poljoprivrednika počela 2017. kad su ukazali na probleme i potrebu za rastom poljoprivrede i održivosti, a direktor kaže da, premda se turizam ne smije zanemariti, treba ulagati i u prehrambeni sektor.
U VeeMeeju su zadovoljni spajanjem proizvođača i kupaca. “Radimo na povećavanju baze korisnika i novim funkcionalnostima koje bi trebale dodatno pomoći i povezati ih i pomoći jačanju i održivosti hrvatske poljoprivrede”, zaključuje Kozjak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu