Apsolutna borba za svakog kupca od nedavno se vodi na tržištu obveznog autoosiguranja nakon što su gotovo sve osiguravajuće kuće objavile liberalizirane cjenike.
Cjenici se mijenjaju gotovo svakodnevno, ovisno o potezima i ponudi konkurencije odobravaju se raznorazni popusti, a s reklama kupce mame poznata lica javnih osoba.
Poslovni dnevnik kao vodeće biznis novine u Hrvatskoj liberalizaciju tržišta obveznog autoosiguranja prati još od 2008. godine kada ga je zakon dopustio.
Ovim okruglim stolom želimo staviti naglasak na poslovni segment obveznog autoosiguranja, ali i činjenicu kako ono postaje cjenovno sve prihvatljvije građanima i tvrtkama.
Pitanje koje se otvara je utjecaj ovog trenda na poslovanje samih osiguravateljskih kuća s obzirom da je obvezno autoosiguranje veliki dio njihovog premijskog portfelja. Također, liberalizacija tržišta otvorila je vrata ulasku strane konkurencije na tržište.
Koliko prostora je ostalo za popuste, a da oni ne utječu na financijske rezultate? Zaoštravanje je konkurentnosti, koliki broj osiguravateljskih kuće je održiv u segmentu obveznog autoosiguranja? Koji su benefiti koje donosi liberalizacija tržišta obveznog autoosiguranja za poslovne korisnike? Koji je utjecaj liberalizacije tržišta obveznog autoosiguranja na prodaju vozila u RH i uključenost autokuća u suradnju s osiguravateljima?
Jesu li predstavnici leasing industrije zadovoljni izmjenama zakona i omogućuje li im se sada jednostavnije poslovanje? Koje bi novine u zakonu istaknuli kao najbitnije?
Novim se zakonom dopušta da leasing društva iz drugih članica EU nude svoje usluge u RH. Iako još nitko od stranaca nije registriran kod Hanfe, pribojavaju li se strane konkurencije? Je li hrvatsko tržište uopće dovoljno zanimljivo strancima? Namjeravaju li hrvatska društva ponuditi svoje usluge u EU?
Odgovore na ova i druga pitanja potražite na okruglom stolu Auto osiguranja, 27. svibnja u restoranu Bon Appetit, Zagreb.
Prijaviti se možete ovdje.