Od oko 800 milijuna kuna, koliko je, prema procjenama, teško oglašivačko TV tržište u Hrvatskoj, godišnje se oko 10 milijuna kuna utroši na oglašavanje za djecu.
U sadržajima namijenjenim najmlađima emitira se oko 20.000 spotova, no ne samo da veliki broj njih nije primjeren i ne promovira "zdrave" potrošačke navike već se puno njih i izvan dječjeg programa koristi djecom koja imaju sve veći utjecaj na kupovinu.
Samo u SAD-u, pokazala su istraživanja, djeca godišnje dobiju oko 40 milijardi dolara džeparca, ali njihov utjecaj na kupnju odraslih, na automobile, kućanske aparate, fiksnu i mobilnu telefoniju, čak i lijekove ili dodatke prehrani za srce, tlak, demenciju…, iznosi 700 milijardi dolara.
Kako bi im se "od malih nogu" usadila vjernost određenom brendu, djecu se čak, tvrdi hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Biljana Borzan, pokušava uvjeriti i da vrijede koliko vrijedi kupljeni proizvod pa ga reklamiraju i u filmovima sa superjunacima ili se u reklamama pojavljuju popularni pjevači.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu